Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 10:12 - Безполезните намеци
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 10571 Коментари: 36 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Мъжете и жените се държат по различен начин по отношение на всякакъв род намеци. Жените ги разбират от половин дума. А на мъжа може да се намеква до безкрайност и най-накрая да му се каже направо: "Колко обичам цветята!" И какво от това? Няма и помен от никакви цветя.
     Жената продължава и намекът й става повече от прозрачен - тя показва на своя спътник друга двойка, в която мъжът подарява цветя на жена си и отново възкликва: "Виж! Колко много ми харесват тези цветя!" Той поглежда. И наум дори не му идва да направи същото - да й поднесе букет.
      Тогава жената проявява решителност. В един прекрасен ден тя му заявява: "Скъпи, как мислиш, какво искам да направиш за мен?"

      Мъжът се съсредоточава. Той целият е внимание. Той се надява, че сега най-накрая ще научи точно какво иска тя. "Какво, скъпа?" - пита той.

      Тя му казва следното: "Толкова ми се иска понякога да ми носиш цветя, без никакъв повод, просто така". Ами, разбира се, той разбира всичко!
      Добре, че тя му каза. Това е толкова просто. И тя получава необикновено красив букет ...на рождения си ден. Въпреки това тя е щастлива.
      Приятелките й умират от завист. "Ти сигурно си му казала. Той е знаел какво да ти подари. Това вече не е толкова романтично" — казват те.

      "Добре, де, — отговаря тя, — може и да съм му казала. Нека той дори да е знаел за това. Но затова пък аз все едно получих цветя. Аз мечтаех да ми подарят цветя и толкова се радвам, че ги имам".

      По-късно, когато те обсъждат този случай, тя може да го попита: "Скъпи, когато аз две години ти твърдях, че обожавам цветя, ти какво си мислеше тогава?"
     Този въпрос му харесва. Той е формулиран аналитично. "Да, помня — отговаря той, — това винаги ми е харесвало. Това е толкова женствено. Реших, че ти искаш сама да отглеждаш цветя".
      Фразата "аз обичам цветя", мъжете разбират буквално, а не в смисъл "подари ми цветя". Те са така устроени. Те не разбират намеците. 
      Мъжете и жените разбират романтиката по различен начин. Какво е романтика за една жена? " Той чете мислите ми и предусеща всички мои желания!"
       Вие как мислите, какво озаначава това за един мъж? Работа, напрегната работа на мисълта - ще й угодиш или няма да й угодиш. За тях това е прекалено тежък процес и те го ненавиждат. Те могат да изгубят лицето си.
       Ето какво е романтиката за мъжете - жената точно му съобщава своите желания. Той ги изпълнява. Тя е длъжна да го възнагради щедро за това. И само това е приемливо за мъжете.

http://margaritta.dir.bg/2006/yan/05slushane.htm


Тагове:   намеци,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bomber - Ясно!
15.06.2009 10:28
Жените са префинени създания, мъжете са тъпаци!
Осъзнаваш ли че стресът, на който е подложен мъжът до теб може да се сравни само със стреса на летец - изпитател?
Той е постоянно нащрек, за да не би неволно да изпусне някой твой многозначителен намек и да не ти угоди, вследствие на което ще му се цупят за неопределено време в бъдещето.
Като искаш цветя, казваш: " Миличко, харесах си един букет, ела да видиш дали е хубав!" И след като вече е твой, му КАЖИ, че искаш още такива подобни, пък той ще си прецени кога и как да ги достави.
Телепатията не е все още на нивото, което ще ни позволява да пазаруваме само с поглед.
цитирай
2. vesistefanova73 - Да...
15.06.2009 10:33
За съжаление си абсолютно права...Всъщност не е за съжаление, а за радост. Защото като знаеш как е, винаги можеш да си поискаш, а не да чакаш той да се досети. Те просто не могат да се досещат. Така са устроени. И в това няма нищо лошо. Ако не бяхме толкова различни, сигурно нямаше да се привличаме толкова силно.
цитирай
3. gagarin - Аз пък все си мислех, че тези неща ...
15.06.2009 10:37
Аз пък все си мислех, че тези неща трябва да се случват спонтанно, а то било чрез намеци....
Мдааа, човеке се учи, докато е жив....
цитирай
4. strannica - :) bomber,
15.06.2009 10:37
Защо толкова негативно? Нещо ти е кисело?
Никъде в текста не е казано, че жените са префинени създания, мъжете са тъпаци. Идеята е, че са различни. Това уж си го знаем, но в процеса на общуването понякога ни убягва.
Да ти отговоря на въпроса: осъзнавам го това за мъжкия стрес. И дори често се чудя как на мъжете им се удава да общуват с жените и при това да остават нормални :)
Усмихни се!
цитирай
5. strannica - :) vesistefanova73,
15.06.2009 10:41
Така е. И е важно да виждаме прелестите на различията, а не да ги използваме за конфронтация и битки :)
цитирай
6. strannica - :) gagarin,
15.06.2009 10:42
Както сочи практиката - най-доброто спонтанно действие е добре подготвеното спонтанно действие :)
цитирай
7. gagarin - Правилно! Тази практика е ебала ...
15.06.2009 10:46
Правилно! Тази практика е ебала мамата на не едни отношения :)
цитирай
8. strannica - ...
15.06.2009 11:15
И също толкова е спасила от загиване :)
цитирай
9. rpatel - Ох! Тоя блог сякаш е напиан точно за ...
15.06.2009 11:43
Ох! Тоя блог сякаш е напиан специално за мен. Точно вчера имахме голяма кавга с мъжа ми по този повод. Изобщо и през ум не му минава, че може да направи нещо романтично и според мен е ужасно целия уикенд да си го прекараш вкъщи само в готвене, чистене, пране и т.н. и директно му го казах. Че искам да прекарвам уикендите си с него, някъде навън, а не между печката и пералнята. Няма да навлизам в подробности какво последва... била съм ужасна домакиня, изобщо не съм разбирала, че за него най-важното е да има ядене и т.н.
А аз... просто исках малко романтика и тогава сигурно щях да съм по-старателна в готвенето. Но как да го накарам да разбере, че за мен да имам различно ядене всеки ден не е най-важното нещо.
Отвратително е! Колкото са такива спонтанни жестове като цветя и шоколад... ех, отдавна съм се отказала дори да мечтая.
цитирай
10. strannica - :) rpatel,
15.06.2009 12:19
Съчувствам ти. Наистина е ужасно целия уикенд да си го прекараш вкъщи само в готвене, чистене, пране и т.н.
Но е типичната картина за много семейства.
В този случай май опира не до това дали ще намекваш или ще кажеш направо.
И мъжете, както и жените са много различни. Знам, че някои от мъжете са по-склонни да отчитат от какво има нужда жената до тях, докато други сякаш по рождение са абсолютно лишени от способността да разбират подобни работи.
Всъщност опира до чисто човешки качества.
цитирай
11. rpatel - Благодаря! Вечер се успокоявам със ...
15.06.2009 12:33
Благодаря! Вечер се успокоявам със слушане на хубава музика и оставям въображението си да работи... или с две думи си представям, че съм далече от тук. В известна степен помага, но... понякога наистина мечтая за нещо истинско. За цветя, за вечеря на свещи... май очаквам прекалено много от живота.
цитирай
12. bomber - До rpatel
15.06.2009 12:44
Виж сега, уикендът е времето, през което нормалните хора се подготвят за новата РАБОТНА седмица.
Второ, ненахранен хищник фолклорни мотиви не интерпретира.
Трето, уикендът се състои от ДВА дни. Първият можеш да сготвиш (да напомняме ли на драгите читателки откъде минава любовта на мъжа?) , в края на деня можеш да си спомниш , че някъде имаш фино копринено бельо, което твоя човек може би не е виждал от доста време, да го помолиш да ти го сложи(бельото де) , и после, до понеделник сутринта - Романтика!(както се казваше в една руска комедия).
Аз ли да те уча как се руча мекио леб?
цитирай
13. rpatel - До bomber
15.06.2009 12:50
Благодаря за съвета! Преди да се омъжа се чудех защо майка ми и омъжените ми познати и приятелки твърдяха, че бракът убива любовта и ме съветваха да не бързам, ама аз... нали знаеш младо момиче, че и влюбено при това. И сега се чудя какво точно стана с тази прекрасна любов. Защо нещата се объркаха така?
Но коментарът ти наистина е написан с много чувство за хумор и има върху какво да се замисля.
цитирай
14. strannica - :)
15.06.2009 13:00
Мъжът трябва да е добре нахранен!!! (казвам го без капка ирония)
След това от него може да се очаква повече или по-малко :) Което вече зависи от това що за човек е конкретният мъж....
цитирай
15. rpatel - Ех, така е. Но никога няма да го ос...
15.06.2009 13:07
Ех, така е. Но никога няма да го оставя гладен. Вярно, че яденето едва ли ще е точно както го прави майка му, но в крайна сметка, аз съм си аз, а не по-младо копие на майка му. Жената е наистина страхотна, но нямам никакво желание да се превръщам в нейно копие.
цитирай
16. strannica - :) rpatel,
15.06.2009 13:10
Ние се чудим защо бракът убива любовта...мъжете се чудят защо прекрасните девойчета се превръщат в намръщени лелки...и така си живеем...:)
цитирай
17. bomber - Bomber до rpatel
15.06.2009 13:22
Ако си сключила брак по любов, това е най-големият подарък, който една жена може да направи на един мъж, може би. Никога не съжалявай.Аз самият си мечтая да сключа брак с такъв човек, но засега не успявам.
Логично е , след известно време да настъпи известна рутина във взаимоотношенията Ви, но това е нормално.
Какво пречи да отидете до Витоша през уикенда? Свежа природа, кристален въздух, без мобилни телефони, без свекърви, тъщи , деца и т.н. Такъв ден може да имате винаги, когато поискате, щом усетиш нужда от промяна. Това е само пример.
Повярвай ми , не е лесно да си глава на семейството в наши дни. Имай предвид , че повечето мъже трудно изразяват това, което ги притеснява и имат нужда малко "да се поизпънат" с вестник в ръка на дивана, за да попремислят нещата и да ти ги съобщят по начин, който би те притеснил възможно най-малко. И когато ти бръмчиш в кухнята, а той "мисли", това не е от мързела му. Мъжът върши нещата едно СЛЕД друго, а не едновременно - това е важно. Иначе мозъчето му се претоварва и той изпуска пара с някое необмислено действие, което може да причини след себе си лош ответен удар.
Ако имаш да му казваш нещо важно, първо го остави да се преоблече, след като се е върнал от работа, да отпочине, да хапне и тогава вече действаш. За всяко нещо си има начин, време и място. Не бързай! Нашите прабаби, макар и да не са били толкова високообразовани, са знаели как да извлекат максимума от подобни ситуации.Мъдростта, придобита с годините се отплаща, стига да имаш търпение да вникнеш в скрития смисъл на нещата.
За да си романтичен не е нужно да имаш кой знае какви средства - нужно е най-вече подходяща обстановка-прожекция на "Титаник", например.
Ще се радвам ако споделиш още нещо от твоя житейски опит, за да зная , има ли смисъл да "рискувам" с брак :-)))
цитирай
18. rpatel - Да, омъжих се по любов, но с времето ...
15.06.2009 13:32
Да, омъжих се по любов, но с времето нещата се промениха. Не казвам, че не го обичам, но... нищо не е като преди. Може би проблемите си казаха своето. Колкото до моята романтичност, ами винаги съм си била такава. Обаче през последните месеци и двамата бяхме без работа и си мълчах, но след като той отново почна да работи, вчера съвсем спонтанно му предложих да идем някъде двамата. Нямах предвид нещо кой знае какво, по-скоро да се обадим на приятели и да идем на пица или дори нещо толкова смешно като да идем до зоопарка. Обаче... както и да е. Понякога си мисля, че направих грешка като се обвързах, с човек толкова различен от мен. Не казвам, че е лош човек, напротив, но просто интересите ни са толкова различни. И това ме натъжава. Старая се, а просто нещата не се получават. Но аз съм си такава, мечтателка. На мен ми дай да гледам звездите, докато той е здраво стъпил на земята. В началото на една връзка дори не забелязваш такива неща, но после... после започват проблемите.
цитирай
19. bomber - Bomber до rpatel
15.06.2009 13:52
Според мен, трябва да се комуникира повече, за да няма неизяснени неща и недомлъвки. Не изключвам възможността някай да ти мъти водата. Апропо, отделно ли живеете от родителите?
Второ,когато няма накой, който да е стъпил на земята, резултатът е просрочени кредити :-)
А той по любов ли се ожени за теб?
Да няма някоя колежка, която да го омаломощава? :-)
цитирай
20. strannica - :) bomber,
15.06.2009 14:07
Може ли да вмъкна реплика? :)
Семейство и държава се рушат отвътре. Когато вътре всичко е здраво циментирано, никакви външни врагове нямат шанс.
Главният проблем е липсата на взаимно разбирателство.
цитирай
21. rpatel - Да, живеем отделно и от нашите и м...
15.06.2009 14:55
Да, живеем отделно и от нашите и многооо далего от неговите родители. Колкото до това дали се е оженил по любов за мен, ами надявам се. Все пак човекът дойде в България заради мен. :-) Колкото до колежката, ами нямам идея. Ама хич неискам да ставам ревнива и да го подозирам ако нямам повод. Това, че е в кисело настроение не е повод да го обвиня в изневяра, нали така? Може просто да си има проблеми на работа.
цитирай
22. drislio - мъжете са романтични по други на...
15.06.2009 18:11
мъжете са романтични по други начини, цветята далеч не изчерпват всичко...
цитирай
23. kobata - Общо взето
15.06.2009 19:54
си чешете езиците!
цитирай
24. malkiatprintz - Има и изключения, но вече се срещат ...
15.06.2009 22:30
Има и изключения, но вече се срещат рядко, но по принцип наиситна мъжете не разбираме много от натвърдеци, камо ли от намеци :)
цитирай
25. nonita - да разбират
15.06.2009 23:06
но разбират избирателно
когото на тях им изнася
те горките не са толкова деликатни
че да разбират от намеци
само когато е в техен интерес
цитирай
26. анонимен - а вие жените какво подарявате на ...
15.06.2009 23:50
а вие жените какво подарявате на мъжете за да ви подаряват те цветя?...общо взето нищо...тогава защо о4аквате цветя?
цитирай
27. july26 - Иска ми се твоите писания да достигат до когото и както трябва!
16.06.2009 00:51
Жени или мъже,без значение...Като че ли преди аудиторията беше по-различна,мм? До името ли опира въпрос, под което пишеш ,или четящите не са това,което бяха?
:)
цитирай
28. strannica - ...
16.06.2009 08:43
Разбира се, че "мъжката романтика" се различава от женската :)
цитирай
29. strannica - :) kobata,
16.06.2009 08:44
Усмихни се!
Животът е прекрасен! :)))
цитирай
30. strannica - :) malkiatprintz,
16.06.2009 08:47
А жените?
цитирай
31. strannica - :) nonita,
16.06.2009 08:50
И "мъжката деликатност" се различава от женската :)
Мисля си, че мъжете понякога са по-раними от жените - затова понякога се правят на големи и страшни зверове :)
цитирай
32. strannica - :) stoyanski,
16.06.2009 08:52
Прав си да му се не види...Но да не правим генерални обобщения...
цитирай
33. strannica - :) july26,
16.06.2009 08:53
ВСИЧКО е различно. Но това си има своята прелест :)
цитирай
34. strannica - :) citroenc1,
16.06.2009 08:58
"От къде познаваш всички мъже и жени ...." - мен ли питаш?
Виж коментар 10.
И аз не обичам обобщенията - сигурно не съм типична българка :)
цитирай
35. strannica - citroenc1 - Българските жени са много различни ...
16.06.2009 08:59
Съгласна съм.
цитирай
36. inik - хъ :)
16.06.2009 09:46
Личното ми мнение, което не бих искал да ти натрапвам, е, че колкото по-малко намеци използваш, за да получиш или постигнеш нещо, толкова по-голяма е вероятността това да се случи навреме и без излишни главоблъсканици от страна на мъжа до теб.
Той едва ли е ясновидец и със сигурност не му е лесно да отгатва какво се крие зад един или друг намек.
Вероятно би улеснила взаимоотношенията ви в огромна степен, ако по-често му спестяваш разгадаването на мистериите, стоящи зад някое намекване, което на теб ти изглежда очевадно.
Поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500991
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985