Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 21:46 - Разговор в градски автобус
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 1233 Коментари: 1 Гласове:
0



Някъде на изток от България :)

Контролер пассажиру:
-Ваш билетик?
-Мой билетик.
-Вы что, больной?
-А вы что, доктор!?
-Ваш билетик!
-Мой билетик...
-Да что вы все заладили, других слов не знаете?
-Знаю: пылесос.
-Я контролер!
-А я сантехник...
-У вас все дома???
-А вы хотите в гости?...
-Ваш билетик!!
-Мой билетик...
-Вы что, заяц?
-А вы что, волк?
-Ваш билетик!!!
-А зачем вам?
-Ну, я посмотрю...
-Ну, купи себе и смотри...
-Ваш билетик!!!
-Мой билетик. А вот и моя остановочка...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Разкошно е!
18.06.2009 21:58
Все едно виждам, как го разказва Юрий Никулин!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1505173
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985