Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2010 19:05 - Завръщане
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 1875 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 03.03.2010 20:55


Колко нощи аз не спах, колко друми извървях - да се върна. Колко песни аз изпях, колко мъка изживях - да се върна.........Даже нейде по света неизвестен да умра, ще се върна. В мойта хубава страна и тревата и пръстта да прегърна. Нека стана стръкче цвят, нека вятъра познат ме прегърне. Нека родните поля да ме срещнат с песента, щом се върна.
Моя страна, моя България...Моя любов, моя България...Моя тъга, моя България...При теб ме връща вечно любовта.
Моя страна, моя България, моя прекрасна страна, ще се върна.

Е, върнах се...
Зад гърба ми са толкова много пъти по 365 дни, когато тези думи не са били само песен и изобщо не са били поезия...а една далечна мечта, стиснала те за гърлото мечта....и проза, проза, проза - нощи , друми, мъка, тъга ....затова така го и написах - като проза...
Не знам къде и за колко е ходил и откъде се е връщал В.Андреев, за да напише това, но емоцията в думите му е невероятна...Ако знаете колко сълзи съпровождат тази песен далеч от България...а и тук, в България...сълзи на завърнали се...


На всички българи - честит празник!
Имаме всички основания да се гордеем, че сме българи.





Тагове:   България,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500646
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985