Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2010 21:58 - Когато започнах да обичам себе си...
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 8483 Коментари: 18 Гласове:
20

Последна промяна: 30.05.2010 09:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чарли Чаплин

• Когато започнах да обичам себе си, открих, че мъката и страданията са само предупредителни сигнали за това, че живея против своята собствена истинност. Днес аз знам, че това се нарича "да бъдеш самия себе си".

• Когато започнах да обичам себе си, разбрах колко силно може да обидиш някого, ако го принуждаваш да изпълнява собствените си желания, макар да знаеш, че не им е дошло времето и човекът още не е готов за това, въпреки че този човек бях аз самият. Днес наричам това "самоуважение".

• Когато започнах да обичам себе си, спрях да жадувам за друг живот и изведнъж видях, че всичко, който ме заобикаля сега, ме приканва да раста. Днес аз наричам това "зрялост".

• Когда започнах да обичам себе си, разбрах, че при всякакви обстоятелства аз се намирам в точното място и в точното време и всичко се случва точно когато трябва. Така че мога да бъда спокоен. Днес аз наричам това "увереност в себе си".

• Когато започнах да обичам себе си, престанах да крада от своето собствено време и спрях да правя грандиозни планове за бъдещето. Днес правя само онова, което ми доставя радост и ме прави щастлив, нещата, които обичам и които развеселяват сърцето ми. Правя това по свой собствен начин и в свой собствен ритъм. Днес аз наричам това "простота".

• Когато започнах да обичам себе си, аз се освободих от всичко, което вреди на моето здраве - храна, хора, вещи, ситуации. Всичко, което ме дърпаше надолу и ме отвеждаше далеч от мен самия. В началото наричах тази позиция здравословен егоизъм. Днес аз знам, че това е "любов към самия себе си".

• Когато започнах да обичам себе си, престанах да се опитвам да бъда винаги прав. И оттогава започнах все по-малко да греша. Днес разбирам, че това е "скромност".

• Когато започнах да обичам себе си, престанах да живея с миналото и да се тревожа за бъдещето. Днес живея само в настоящия момент, в който се случва всичко. Днес аз живея всеки ден, ден след ден, и наричам това "удовлетворение".

• Когато започнах да обичам себе си, осъзнах, че моят ум може да ми пречи, че от него мога дори да се разболея. Когато обаче го свързах с моето сърце, той веднага ми стана ценен помощник. Тази връзка днес аз наричам "мъдростта на сърцето".

• Ние повече нямаме нужда от спорове, конфронтации, проблеми със самите нас и с другите хора. Дори звездите се сблъскват, а от сблъсъка се раждат нови светове. Днес аз знам, че това е Животът.


Част от речта на Ч.Чаплин по повод 70-тата му годишнина.

image
На снимката: Чаплин с последната си съпруга Уна и две от осемте деца, които тя му ражда - Виктория и Юджин.

http://margaritta.dir.bg/2010/mai/08chaplin.htm



Тагове:   обичам,


Гласувай:
20



1. watchtowerman - Чарли
29.05.2010 22:05
направи много - и за киното, и за социума, и за мъдростта...Че няма как да не му сваля шапка...
цитирай
2. smirena - Чаплин освен велик творец е
29.05.2010 22:14
и един мъдър човек.
цитирай
3. lado - Титан!
29.05.2010 22:44
Титан!
цитирай
4. bovari - малкия голям човек
29.05.2010 22:47
Правя това по свой собствен начин и в свой собствен ритъм. Днес аз наричам това "простота".

Когато започнах да обичам себе си, аз се освободих от всичко, което вреди на моето здраве - храна, хора, вещи, ситуации.

Днес живея само в настоящия момент, в който се случва всичко.
цитирай
5. miaa - Чаплин!
29.05.2010 23:52
Уникален е, легенда..Една вечност!
Благодаря ти за красивия постинг!
цитирай
6. strannica - watchtowerman,
30.05.2010 09:18
watchtowerman написа:
направи много - и за киното, и за социума, и за мъдростта...Че няма как да не му сваля шапка...


И аз.
Поздрави!
цитирай
7. strannica - smirena,
30.05.2010 09:21
smirena написа:
и един мъдър човек.


Казват, че мъдростта идвала със старостта - но при някои старостта пристигала без багаж :)
Мисля, че е добре поне към 70-та годишнина да разберем всички тези неща. И да ги споделим с другите.
цитирай
8. strannica - lado,
30.05.2010 09:22
lado написа:
Титан!


Отвсякъде! :)
Поздрави!
цитирай
9. strannica - bovari,
30.05.2010 09:25
bovari написа:
Правя това по свой собствен начин и в свой собствен ритъм. Днес аз наричам това "простота".

Когато започнах да обичам себе си, аз се освободих от всичко, което вреди на моето здраве - храна, хора, вещи, ситуации.

Днес живея само в настоящия момент, в който се случва всичко.


Мисля, че точно това е ключът към вътрешното равновесие и вътрешната удовлетвореност, които не зависят от никакви външни фактори.
цитирай
10. strannica - miaa,
30.05.2010 09:26
miaa написа:
Уникален е, легенда..Една вечност!
Благодаря ти за красивия постинг!


Моля :)
Да благодарим на Чаплин.
Той е от хората-вселени, хората-слънца, които озаряват живота около себе си.
цитирай
11. mimayordanova - Благодаря! Не бях го чела.
30.05.2010 12:38
Благодаря! Не бях го чела.
цитирай
12. georgibogdanow - Изключителен. . . Благодаря, че ...
30.05.2010 13:55
Изключителен... Благодаря, че сподели с всички нас!
цитирай
13. injir - Уникалните хора създават и оставят ...
30.05.2010 14:22
Уникалните хора създават и оставят след себе си винаги нещо уникално.
цитирай
14. strannica - Изключителен. . . Благодаря, че ...
30.05.2010 14:33
georgibogdanow написа:
Изключителен... Благодаря, че сподели с всички нас!


Моля :)
цитирай
15. strannica - Уникалните хора създават и оставят ...
30.05.2010 14:35
injir написа:
Уникалните хора създават и оставят след себе си винаги нещо уникално.


По един уникално прост начин показва доколко да обичаш себе си е различно от това да си самовлюбен егоист.
цитирай
16. strannica - mimayordanova ,
30.05.2010 14:41
mimayordanova написа:
Благодаря! Не бях го чела.


Моля, моля :)
цитирай
17. darcy - И аз благодаря.
30.05.2010 14:47
цитирай
18. strannica - :)))
30.05.2010 14:52
Толкова много за толкова кратко време отдавна не бяха ми благодарили :)))
Радвам се за всички.
Да обичаме себе си ;)
Тогава просто няма начин да не станем източник на любов :)
А това привлича любовта на другите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1505027
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985