Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 09:46 - 100% контрол върху живота. И смъртта.
Автор: strannica Категория: Политика   
Прочетен: 1826 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 18.03.2010 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
http://bezgmo.info/

Срам ме е!

Eй , хора, срам ме е…
И за к’во мислите ме е срам ?

Срам ме е, защото в тази страна хората с юридическо образование оставиха на майките от един интернет форум (bg-mamma) да бъдат адвокати на децата им – в гледането на делото за тяхната смъртна присъда.

Повтарям – делото е за смъртна присъда. Обект-  децата на адвокатите, живеещи в България.
Адвокати по делото – „форумните” майки. (То и  нашите деца са със същата присъда, ама ние освен да направим протест, друго какво?)
За ГМО-то става въпрос, не за НЗОК, ДАНС, ГПК и НАП.

И какво е толкова смъртното? О, не, вие не искате да разберете какво е, твърдите, че монетата винаги има две лица и това ви успокоява… Клатим вагона дет` се вика, като предвидливо сме спуснали преди това перденцата, за да симулираме както по Брежнево време, че влакът върви….

И влакът наистина  върви… и пътят е предначертан отпреди десетилетия, а гарите  са ясни – изкупуване на фирмите-произвоидтели на семена на традиционни култури, патентоване на някои видове живот, заразяване на традиционните насаждения, узаконяване на изродските своеволия… 100% контрол върху  всички същества, които се хранят, за да оцелеят…100% контрол върху живота. И смъртта.

Ето ни я и смъртната присъда…
……
Срам ме е, че след първо четене на закона за ГМО депутатите не знаят какво е значението на това заклинание: Г. М. О.

Срам ме е и от това, че само един депутат от управляващата партия има инстинкт за самосъхранение…. Само тя (жена е) има деца, за които може сама да се грижи – да вземе решение дали да ги бъде.

Срам ме е, че министърката на околната среда иска в родината й да се сее ГМО, за да се докажат именно вредите от ГМО.

Срам ме е, че  спасяването на живота на българите е наречено от заместник-министърката на околната среда „губене на време”.

Срам ме е и че около 50 български деца кошмаруват: „…НЕ ЩЕМЕ ГМО… НЕ ЩЕМЕ ГМО…”, докато 1 998 747 жители на София не могат да се прежалят и  посетят протестен митинг срещу ГМО, пък било то и митинг-концерт с Елица и Стунджи, Камелия Тодорова, Теди Кацарова, Калки…

Срам ме е, че когато тръгнах на училище ми казаха и аз повярвах, че сме извоювали свободата си и сме независима парламентарна република. Оказа се, че американският посланик решава съдбата ни.

Срам ме е, че позволяваме да ни лъжат с примери за Бангладеш – новата страна-членка на ЕС според  г-н Бузек,шеф на Европейския праламент.

Не ме е срам само, че съм жива и  казах своя глас :
Monsanto, BASF и останалите производители на ГМО да си ги начукат царевиците и картофите в канчетата и там да си ги варят и хапват….
Ние не желаем!

*числото получих така – софиянци били  2 000 000. Изваждаме 1 116 – след като са подписали Петицията  на въпросния концерт, явно са били там. Изваждаме и още 116 депутати от ГЕРБ + 21 депутати от Атака, за които е ясно, че не биха дошли.


автор: Илияна Пенчева

slava.bg

image

 



Тагове:   контрол,   смъртта,


Гласувай:
9



1. veninski - Права си, приятелко!!!
18.03.2010 10:54
Права си, приятелко!!!
цитирай
2. kalin8 - Права си!!!
18.03.2010 11:11
Но си имаме платени от концерните т.нар.учени,които подкрепят ГМО-идеята.
Като че ли не знаем че не се нуждаем от високите им добиви! И без друго продукцията ни не се изкупува и не се котира никъде.А това май е единственният им довод.На платените политици-също!Паричките на "Монсанто" ги карат да забравят всичко. А можем да имаме пазар самос естествените наши си продукти.
Б.
цитирай
3. strannica - ...
18.03.2010 12:57
Преди доста време гледах един френски документален филм за ГИО, "Монсанто" и тяхната стратегия и тактика, за фермери в САЩ, Мексико, Индия и др.страни и за погубените им земи и бъдеще...Страшен, разтърсващ, убийствен, изобличителен филм с факти, факти, факти...Още тогава ми беше ясно, че ГМО и "Монсанто" са символ на геноцид и апокалипсис в наднационален мащаб...сега и на нас ни дойде до главите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500920
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985