Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2011 09:26 - Светльо Витков: Президент търси България
Автор: strannica Категория: Политика   
Прочетен: 3258 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 20.10.2011 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Светльо Витков:

Защо се кандидатирам за Президент?

Защото ми омръзна 40 години да ме мачкат политици и партии, които би трябва да се грижат за мен, като техен работодател.

Защото ми писна някой друг да ми определя кое е хубаво.

Защото разбрах, че на никой от властниците не му пука за това как живеят другите.

Защото не вярвам вече в предизборните обещания и безсмислени ораторски умения.

Защото не е важно кой колко знае или какво може, а за каква цел ще използва знанията и уменията си.

Защото би трябвало политиците да се грижат за народа си, а не да го принуждават да оцелее на границата на закона, зад граница и около ръба на нищетата. 

Защото би трябвало управляващите да са в полза и услуга на народа си, а не на личните си амбиции и интереси.
 

Кандидатирам се за Президент, защото съм длъжен да променя или поне да опитам, това което не ми харесва, и това с което не съм съгласен, а то е унизителният живот на Българин в собствената ми Държава!

Кандидатирам се, защото Президентът може да протестира! 

Кандидатирам се,за да мога, когато погледна в очите майка си и баща си, знаейки, че живеят общо с 250 лв. да знам, че съм се опитал да променя това. Когато погледна брат си, който се опитва да отгледа децата си в България с мизерна заплата, да знам, че съм се опитал да му помогна.

Като погледна приятелката си в очите, да знам, че съм се опитал да дам сигурност на бъдещите си деца.

Когато срещна приятелите си, които са останали в България и си търсят работа, да знам, че съм се опитал да им помогна.

Когато срещна хора на улицата, които ровят в кофите, да знам, че съм се опитал да им помогна.

Когато срещна нечий поглед, да мога да му устоя!

Защото всеки един от нас е длъжен да помогне на другите, за да помогне и на себе си! Защото общата цел е да живеем щастливо в България! Всички заедно и поотделно!
 
Angel Dimitrov Все едно аз съм го писал това и аз наближавам 40 , и аз си задавам тези същите въпроси както Светльо дано който и да стане президент да изпълни половината на това за което мечтаем ние 40 годишните , хванали прехода на съсипията.

 Станимир Бакалов Bravo Svetlio! Tova sa dumi, koito gi misli vseki normalen 4ovek! Super si!

 Krasimir Kostadinov Евала, Светльо! Дори не мога да коментирам това което казваш и което по всичките там телевизии и медии се опитват да осмеят с цел "ние" да те приемем не на сериозно! Евала!

 Nikolay Blagoev

Защо ще гласувам за Витков ли? Защото всички други кандидати ми се струват ужасно безмислени, скучни, маргинални, клиширани, прости и леко гнусновати. Разни мазни чичковци хълцащи и говорещи като навити. Разни лелки гледащи скодоумно и леещи слова, които забравям мигновено. Разни хорица потънали в зависимост и подпечатващи сегашното статукво на пълна безнадежност. Посочете ми поне един кандидат, който да е поне симпатичен, по дяволите? Ми те имат харизмата на изтривалката пред входа ми. Е има и по-свежа алтернатива най-сетне.

 Svetlozar Iliev Адаш евала!! Дано всички нормални хора мислят като теб и гласуват за теб !! Силни думи ама за сега само думи !! Човек като теб трябва да поведе тия дено ни е писнало; и вече всеки провален политик да го изпращаме с камъни (като през 97-ма) .. щото само с думи не става както вече всички знаеме...

 Dani Prodanov Да бе, нищо ново не казваш, но все пак от кандидат-президент звучи малко по-сериозно. Продължавай да се опитваш за промениш нещата и след изборите обаче. От мен имаш едничка бюлетина. Успех !

 Dimitar Baev Не знам каква е тая конспирация, че на Светльо са му платили да ми "открадне" гласа. Кой по точно си въобразява, че притежава гласа ми, че ще му го откраднат? Това ли беше най-доброто което измислиха бандата малоумници, пълни джокери :)))

 Dimitar Petrov Светльо, най-много харесвам това, че си искрен. Хейтъри е имало и винаги ще има, но да не ти пука. Имаш моя глас. Успех

 Калоян Асен 

‎"През 2005- 2006 г.

Ситигруп написали 3 поверителни доклада на техните най-заможни инвеститори за това, как вървят нещата. Те стигнали до заключението, че в Съединените Щати (и не само там) вече нямало демокрация, а "Плутономия / Плутокрация "

"Плутокрация (на гръцки: πλουτος — богатство, κράτος — управление) е форма на държавно управление, при която решенията на правителството се базират НЕ НА мнението на народа, а се вземат от влиятелен кръг на висшето общество, съставен от богати хора. Това създава дълбоко социално неравенство и ниска социална мобилност.

Плутокрацията е частен случай на олигархията. В древността терминът е много често употребяван, но в съвремието се споменава рядко."

- едно общество контролирано изключително и само за благото на най-богатите топ 1% на населението които сега имали повече финансовото богатство от тези 95% на дъното, взети заедно. В доклада се изказвало задоволство от растящата разлика между богати и бедни и как те сега са новата аристокрация и че хоризонта е открит за Лесна Печалба.

Имало, обаче, един проблем.

Според Ситигруп, най-голямата заплаха в краткосрочен план била исканията на обществото за по-справедливо разпределение на богатствата. С други думи, селяните (така викали на хората които създавали благата, термин популярен в PC игрите) може и да въстанат.

Ситигруп се оплака, че останалите хора може и да нямат голяма икономическа мощ, но те имат равни избирателни права с богатите.

Един човек, един глас.

И това наистина ги плаши ... че все още можем да гласуваме.

В действителност, ние имаме 99% от гласовете а те имат само 1%.

И така, защо тези 99% търпят това?

Според Ситигруп, това е така, защото по-голямата част от избирателите вярвали, че някой ден те ще имат възможност да натрупат (Откраднат) благосъстояние ако продължават да опитват достатъчно усърдно!!!

Заможните били доволни, че толкова много хора са повярвали в американската мечта докато те, богатите, нямали никакво намерение да споделят богатството си с никой!!!...."

Цитат на документ от документалния филм "Capitalism: A Love Story" на Michael Moore

 Калоян Асен 

Имаш и моята подкрепа! 
Надявам да не си поредната продажна марионетка подвела и продала народа си!
Успех!

"Ние сме в повратна точка на нашата история. Твърде много от нас са склонни да се преклонят пред самоугаждането и потреблението. Самоличността на човека вече не се определя от това, което някой прави, а от това, което някой притежава. Това не е послание за щастие или успокоение, но това е истината 
и това е Предупреждение."
Джеймс Ърл „Джими” Картър мл.

 Mitko Krastev 

Браво Светльо !!! Написаното от теб се забива директно в сърцата на всички интелигентни,честни и родолюбиви български граждани ! На останалите явно им е добре това положение и не им трябва друго.В нашата нова 22 годишна история няма друг пример за човек тръгнал да променя държавата с едно сърце и две ръце,без предварителни уговорки и ангажименти.Който има очи - вижда,който е осъзнат достатъчно - знае какви са ти целите,каква ти е каузата,на къде си тръгнал и за какво го правиш.Всички подобни хора заставаме до теб защото твоята победа ще е и наша победа,ако ти намериш своята България ще я намерим и ние.Може да не сме много,но сме повече от достатъчно и достатъчно силни за да започнем и за да не спираме да променяме България докато я направим такава каквато ни е завещал Васил Левски - ЧИСТА И СВЯТА ДЕМОКРАТСКА РЕПУБЛИКА !!!

 Vasilena Tuleshkova Имаш и моята подкрепа. Аз имам син.

 Стефка Бояджиева 

Да можеха тия думи да стигнат до хората, които не използват фейсбук.Да бе ти дал някой шанса да застанеш сериозно по телевизията, а не всеки журналист да гледа на теб като шарен папагал сред стадо пингвини. Не знам кой купува и кой продава гласове, но медиите манипулират, много съм разочарована от факта, че не гледат сериозно на твоята иначе сериозна кандидатура и на нас хората, които ще гласуваме за теб. Защото именно, че си по-различен, именно, че не си костюмар, именно, че си един от всички, на които ни е писнало и именно, че си единствения, който се осмелява да се опита да протестира. Хора, няма смисъл от лайкване, има смисъл само от гласуването.

 Станислав Тенев 

Баце, и да не те изберем - не спирай!!! Виж какво прави Каспаров!!! Спомни си какво направиха американските артисти и интелигенция срещу политиката на БУШ!!! НЕ спирай!!! Имаш възможността да продължиш и след тази кампания!! На България и трябва гражданско общество с твърда позиция, която да отстоява правата на хората. Това нямаме!!! Не ми седи сериозно, че ще допуснат да продължиш!!! Системата ни е порочна, ще ти намерят цаката!!! В началото ти написах да свикваш!! Да свикваш с мръсотията, която ще изсипят върху теб, защото политиката е за мръсници. За калните, дребни, комплексирани душици .... Там не се търсят можещите, там е важно да си послушен ... Пак ти казвам - НЕ СПИРАЙ!!! Този път няма да успееш, но на тази държава и трябва коректив, трябва и реална опозиция, трябва отговорно общество, което да защити правата си ... Нека да го създадем - пък тогава ЖАЛНА ИМ МАЙКА ... Както авторЪт го казва - СЕГА СЕ ЛЕЯТ ОСНОВИТЕ!!! Успех ...

 Станимир Бакалов Poslednite niakolko komentara sa dosta silni! Ima oshte umni hora v Bulgaria i tova si e! Bravo momcheta!

 Stefana Tzankova 

Мисля, че за пръв път се случва да съм радостна, че идват избори-този път ще отида да гласувам за някого не като компромис или като протест или само защото вярвам, че това е задължение, на всеки, който иска да да има правото да изисква от избраните в последствие, а защото вярвам, че има кандидат, с правилна мотивация. Истината е, че съм убедена, че Светльо и екипът му вероятно дори не подозират и за половината предизвикателства, с които ще трябва да се справя Президентът ни, но както и той сам казва-конкретните знания могат да се придобият в движение, докато убежденията и мотивацията-не. Лично аз съм доволна, че имам възможност да гласувам за някой, който иска и се чувства задължен „да се опита” да промени нещата към добро-не отричайки всичко преди себе си, не за да не позволи на еди койс си да заеме поста, не за да представлява определени партийни и/или корпоративни интереси или да връща услуги и дълговете си, направени по време на предизборната кампанията и преди това, а защото е реален представител на хората, които са граждани на страната...а нали уж това би следвало да е смисълът на Демокрацията. Днес ме попитаха, ама тази кандидатура насериозно ли е наистина?!...Моят отговор е, че силно се надявам да е, защото всеки гласувал с бюлетния н. 20, не гласува за г-н Витков, за представителя на еди коя си партия, а гласува за Светльо, което прави вота изключително личен и задължаващ. Така че Светльо е може би единственият, който ако бъде избран ще има реално какво да губи-персоналното доверие, уважение и любов на всеки, който е гласувал за него, а това си е доста. Вярвам, че човек, който осъзнава и поема такава отговорност трудно може да бъде манипулиран, подкупен или да не вложи всичките си сили да научи всичко, което му е необходимо за това да взима възможно най-добрите решения...за страната си. Затова наистина се надявам, че цялата тази организация не е за „протестният вот”, за политическата сатира и показното, а е защото един млад, интелигентен, отговорен и ангажиран Българин иска да направи, каквото му е по силите за родината си и защото искам да галсувам „ЗА”, а не „ПРОТИВ” . И Светьло, много се надявам и разчитам, че имаш достатъчното сили...!

 Кочо Запряновски НАПРЕД! Ти можеш да помогнеш отново да бъдем горди българи! Горд съм че имаме личност като теб!

 Ivanka Kazakova най-гочните и хубави думи, които може някой от българите да каже! УСПЕХ! на всички ни омръзна да живеем така, но малко имат смелостта ти! 

........................

 Shterio Kazashki

Всички които НЕ гласуват с бюлетина 20, ще докажат пред себе си, че вече са свикнали да ги мачкат и са се превърнали в толерасти!

Kiril Kostov Стига с това пораженчество, не се скатавайте от изборите и пак ще си говорим. Това, че умишлено нагласят всякакви проучвания не може да промени факта, че на хората им е писнало от политици задници и съвсем естествено ще подкрепят единствената личност с лице сред тях.

El Wray Затова са тия втълпявания кой имал шанс и кой - не. Защото човек си вика: "Ей този ми харесва, но той няма шанс. Дай да гласуваме за по-малкото зло."
Хора, веднъж гласувайте за по-голямото добро!

Mitko Krastev Светльо ще стане президент с голяма преднина ако болшинството от хората не тръгват с тази нагласа за предварителна загуба.Няма нищо по могъщо и страшно от обединеният български народ !Смелост ни трябва за да повярваме,че ние определяме съдбата на собствената си държава.Точно на 23 ще получим редкият шанс да дадем гласът и помощта си за Каузата пък каквото сабя покаже :-)

Radoslav Mihaylov Господин Витков, благодаря Ви! Вие ме ентусиазирхате да отида да гласувам! Мисля, че това трябва да са истинските избори - не които те карат да се чувстваш длъжен да гласуваш, а които ти доставят удоволствие да го правиш! :) :)

Christina Dimitrova Имам познат, който ще си ходи специално до Силистра, за да гласува с Но. 20. Като се замисля, всичките ми приятели, познати и част от роднините, ще гласуват така. Ще бъде много забавно като почнат да излизат резултатите.

 Иван Петров ‎@Christina Dimitrova браво за твоя човек, аз ще пътувам няколко хиляди километра да гласувам, защото секциите в чужбина са ужас. Не се мисли за хората на вън, чудно защо ли? Чудя се какви хора са това, които им е на 3 минути секцията и не гласуват? Това не са граждани, а роби!!!

Даниел Каменов Много хора ще се потресат от резултата на №20. Аз лично съм на 47 години и нямам нито един познат, който ще гласува с друг номер.

Dedo Judas Никой от онези палячовци не е чел"Дао дъ дзин"-Книга за Пътя и Постигането!Там Лао дзъ казва,че не можеш да чуеш пляскането само от една ръка!Ние всички от една страна и ти от друга правим ДВЕ ръце и плясъкът им ще се чуе оглушително!

Todor Kapitanov 

Да, ще гласувам за Витков, защото за пръв път, а най- вероятно и за последен, имам възможност да упражня единственото си демократично право- паровото на глас, с усмивка, от сърце и по съвест. Няма да пропусна този си шанс! Подкрепата ми за него няма нищо общо с очакване за негова победа на изборите, нито с т. нар. протестен вот, нито със страста ми към сеира, а най- малко пък, че съм фен на Хиподил. Това е моят начин да ударя шамар, бил той и незначителен на политическия лайфтаил. Стига PR-щини и лицемерия от настоящата политическа клика. Лицемерито в политиката е задължително, но в България то премина всякакви граници.... от много време. Убедено считам, че всеки глас за Витков е глас за промяната на отношението на политиците към нас, както и на отношението им помежду им. Ако искате някава промяна, хора, това е човекът!

Ванина Първанова
 

 

Изказват се подчертано пренебрежително не само към Светльо, а и към всички нас, които го подкрепяме...Аз не знам моя вот като какъв ще го определи Капитал, Дневник или МБМД, не ме и интересува, защото аз ще гласувам не наказателно или протестно, а ЗА ...Защото искам Президента ни да намери изгубената България и защото искам децата ми да живеят спокойно и свободно и където те желаят, защото обичах България и останахме със семейството ми тук, а сега се тюхкам, че не заминах, защото не съм си продавала гласа, но се чувствам като овца , защото ми откраднаха доверието, живота и не ми се извиниха...а и да ми се извинят има непростими неща...може и да е наивно , но както писах в един друг пост Стив Джобс го е казал много точно - "Лудите, които вярват, че могат да променят света са всъщност тези, които наистина го променят."

Светльо Витков
Настъпи седмица за Изборен размисъл! Как може да се мисли, след като по всички телевизии се казва кой ще бъде избран, още преди да попиташ защо. При това в проценти. По радиата, също. Явно има много оракули в България, но ако беше така, Тотото отдавна да е фалирало.От страниците на вестници и списания ни се усмихват напънато едни "мили" и "добри" хора. Това, приятели, струва пари! Много пари. Значи ли, че парите ще определят кой е сериозен, добър и подходящ Президент? В медиите, явно да! Поканиха ме на дебати в различни телевизии, а в БНТ срещу скромната сума от 800 лв. Не, благодаря! Не ми е платена каузата и нямам излишни пари! А да ви кажа, не ми се говорят глупости с някакви хора, които искат да покажат какви експерти са, колко са добри и готини. Да го бяхте показали през годините или да се бяхте доказали през годините! За един месец Президент не трябва да се става. Така че, внушавайте и дебатирайте! Има една приказка за новите бардаци и старите курви. Всъщност, за да може да помисли, в случая, човек трябва да запуши уши, да затвори очи, а може дори и носа да стисне :) Номер 20 в интегралната бюлетина!

 

 http://www.facebook.com/SvetlioVitkovZaPrezident?sk=wall&filter=1


СКЕНЕР ЗА КАНДИДАТ-ПРЕЗИДЕНТИ:
http://izborite.bnt.bg/prezidenti/#vitkov










Гласувай:
10



1. strannica - Светльо Витков: След като в...
19.10.2011 13:44
Светльо Витков:

След като вчера гледах предаването Референдум по БНТ, разбрах, че днес ще се състои диспут между кандидатите за президент на Република България и всички те били поканени. Зазвъняха ми познати, дали ще ходя. Казах им, да, разбира се. Оказа се обаче, не! Не можело. Водещата излъга като каза, че всички са поканени, защото аз лично не съм, а и премълча факта, че участието струва пари и по този начин се манипулира последващото мнение, че ако някой не присъства, значи не иска да се яви на дебат, сигурно, защото не е подготвен! Дами и Господа, избора на Президент изисква познание и то книжно за правомощията, дадени от Конституцията на държавния глава. Диспутът трябва да е по тази тема, а не за магистрали, гражданско общество или партийна принадлежност!
След като разговаряхме днес с гжа Яковлевна, занимаваща се с организацията на диспута от БНТ, разбрахме, че те не можели да отделят от времето си, за да се обаждат на всички кандидати, защото щели да фалират цялата телевизия. А да намерят e-mail-ите им щяло пък да отнеме много време. С този аргумент от БНТ се опрадаха, че аз не съм поканен днес на диспут. А и вече било късно за подаване на заявка. И още един аргумент – след като сме били отказали участие в сутрешния блок поради липса на бюджет (в случая със сутрешния блок 800 лева), не им било минало и през ум да ни поканят на диспут, защото мислели, че няма да можем да си го платим!

http://www.facebook.com/SvetlioVitkovZaPrezident?sk=wall&filter=1
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500852
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985