Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2009 09:45 - Изповедта на Бог
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 2911 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 26.05.2009 09:46


http://karandash.blog.bg/izkustvo/2009/05/26/izpovedta-na-bog.339681

Изповедта на Бог

Няколко дни след онзи потоп,
бях се замислил над влажната тиня...
Беше горещо,
празно
и мокро,
беше земята ви
мътна
и гнила.
Бях ви затрил.
Предстоеше ми тежкото.
Да създавам отново.
Да ви правя безгрешни.
Да сте вече добри.
Да сте станали хора.
Олюлях се за миг,
окуцял ми е трона...
Кой от вас да събудя,
да е ново начало?
Кой е бил най-достоен,
кой е стигал до ада?
Кой е носил вода
в разранените шепи,
за да дава живот,
да умре, за да свети?
Коленичих тогава,
в калта се разрових.
Аз съм Бог, а на мен
и калта ми говори
и опипах я цялата,
омалях от безпръстие,
да намеря един,
достоен за кръста...
Провървях я така
от изгнило разкаляна
провървях я с надежда
и с пръсти я галех
и се молех, аз, Бог
да не съм се излъгал,
да е имало смисъл
вървенето дълго,
да са грешни мълвите
че вас ви е нямало
да е само мираж
сивотата разкаляна...
Но достигнах след време
обратно до трона,
с празни шепи, уви,
само кал бях изровил.
С грозна сивост се смееше.
Аз я смесих със сълзи.
Оковах ви отново,
вечно кални да бъдете,
вечно сиви да скитате
по изконните грешки,
вечно грях да опитвате
и да стенете смешно,
колко много грешите,
колко много е тежко...
Не разбрахте ли вече,
че няма молитви?
Че калта е във вас
и във нея се криете?
Като червеи търсите изход от буцата,
за да влезете в другата,
без да сте вкусили,
от небето, което за вас съм разтворил,
от очите, които безкрайно говорят...
Затова съм умислен...
След потопа остава
само тинята лигава. Искам жарава.
Искам пепел гореща
да гони нозете...
Затова ще ви паля...готови бъдете...
 


Тагове:   небе,


Гласувай:
1



1. veninski - Браво!
26.05.2009 10:37
Отново класен избор!
цитирай
2. strannica - :)
26.05.2009 10:39
Отново попадам на класен автор! :)
цитирай
3. veninski - Защо забравяш себе си?
26.05.2009 10:42
Имаш чудесен вкус!
цитирай
4. strannica - :)
26.05.2009 11:04
Благодаря. Обаче радостта ми - когато попадна на нещо истинско - е по-силна от мислите за собствения ми вкус и избирателност :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500881
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985