Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2009 23:51 - В памет на comma
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 3805 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 18.08.2009 00:00


Още една светла душа напусна този свят...
Беше ми в избрани...и Е...и ЩЕ БЪДЕ...
И сега, когато отварям Моят Blog.bg - най-отгоре е този пост - вече пуснат от сина й:


Това е едно от последните стихотворения на мама

Обичам те,
но вече си отивам.
Не ти е нужна майка да те пази.
Ръцете ми са в белези от битки,
но всяка беше моя. Даже тази!

А теб дали опазих?! Кой ли може
на прага на съдбата да е пречка?!
След толкова години осъзнавам,
че в снопа на живота ти си клечка.

Но клечките са много важни, сине.
И не за туй, че образуват снопи...
Живота, много бързо ще отмине.
Ще те застигне с тежките си сопи.

Е, белези навярно ще останат,
но продължавай с тях дори да крачиш.
И докажи  на себе си, че можещ
да победиш, а не примрял да грачиш.

Обичам те, но вече си отивам.
Ти знаеш, че отдавна все ме няма...
Най-тежката раздяла ми е тази,
защото ще ми липсва твойто "Мама".
 



В този блог няма да се пише повече!
-------------------------------------------------------------------


И - от блога на
eleonoraknyazheva :

Публикувам това мое стихотворение в памет на Мая Стамболис,
позната в блог пространството като comma, която ни напусна
на 15.08.2009г.
Почивай в мир, приятелче.
------------------------------------------

Добрите хора рано си отиват,
понякога дори незабелязано.
И не във строги дати и години,
не в часове, фатално набелязани.

Добрите хора рано си отиват.
Да, никой на земята не е вечен...
Недейте пя горчиви панихиди,
а запомнете тяхната човечност.

Добрите хора просто си отиват
и страшното е, че с това сме свикнали.
Светът не заслужава да ги има,
но как тогава бихме го обикнали?
_______________________________________________


А аз мълча...с молитва за душата й.....




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Мир на праха й....
17.08.2009 23:53
Мир на праха й....
цитирай
2. flow - Поклон
17.08.2009 23:56
пред светлата и памет.
цитирай
3. yuliya2006 - ЧОВЕК ЖИВЕЕ ДОКАТО ГО ПОМНЯТ И Е В ...
18.08.2009 00:02
ЧОВЕК ЖИВЕЕ ДОКАТО ГО ПОМНЯТ И Е В МИСЛИТЕ НА ДРУГИТЕ! А ТЯ ОСТАВИ ЗАКОДИРАНИ В СТИХ...МИР НА ДУШАТА И!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. priqtel12 - Поклон пред
18.08.2009 00:40
паметта и!
цитирай
5. veninski - Много съм разчувстван. . . Не знам ...
18.08.2009 00:50
Много съм разчувстван...
Не знам какво да кажа.
Бях неподготвен, когато дойдох...
Но все пак ще се опитам да кажа нещичко...
На сина...
Бъди силен! Длъжен си да бъдеш!
Защото не всеки ден се раждат хора като майка ти... А ти си имал щастието точно тя да те роди...

Бог да прости майката ти! Мир на праха й!


П.П. Благодаря ти, strannica, че ме направи съпричастен на тази мъка...
Тя, мъката има нужда и от мъничко човещина от околните... Иначе е тежко... Много тежко.
цитирай
6. katan - "А аз мълча...с молитва за душата й....."
18.08.2009 11:27
За тази светла душа,която е имала сили да ирониризира и себе си и болката и болестта...
Поклон пред паметта й!
Не мога да пиша нормално. От снощи "буца" е заседнала в гърлото ми,а погледът ми е премрежен от влага...
Бог да Я прости!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1505804
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985