Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 10:42 - Такава жена като теб
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 1819 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 05.04.2011 10:57


Знаеш ли как плющи по душата жестокият дъжд? Така, сякаш винаги е чакал само мене. А как боли зимното спокойствие на прозореца ни – нежно пастелно като любимият ти Моне.   Такава жена като теб идва веднъж в живота и то – от небето. Такава жена като теб се случва един-единствен път през целия живот. Цялото ми разкаяние е недостатъчно, когато те няма до мен...   Струва ми се, че никога не бих могъл да забравя всичко. Поредното позвъняване анулира волята ми. И погледът ти - той струва повече от милиони думи – вечно далечен е като любимият ти Дали.   Такава жена като теб идва веднъж в живота и то – от небето. Такава жена като теб се случва един-единствен път през целия живот. Цялото ми разкаяние е недостатъчно, когато те няма до мен...    Музика и текст: Святослав Вакарчук   Чи знаєш ти, як сильно душу б`є безжальний дощь? Так ніби він завжди чекав лише мене. А як болить зимовий спокій нашого вікна, Ніжно пастельний, як твій улюблений Моне.   Така як ти буває раз на все життя і то із неба. Така як ти Один лиш раз на все життя не вистачає каяття, коли без тебе я...   Забути все здається я б ніколи не зумів Новий дзвінок скидає відлік волі на нулі І погляд твій -- він вартий більше ніж мільони слів Вічно далекий, як і твій улюблений Далі.   Така як ти буває раз на все життя і то із неба. Така як ти Один лиш раз на все життя не вистачає каяття, коли без тебе я...

 








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500821
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985