Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2012 13:12 - Прегръдката
Автор: strannica Категория: Други   
Прочетен: 6578 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 21.01.2012 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Днес е Международният ден на прегръдката (International Hug Day).
Традицията по отбелязването му е тръгнала от САЩ през 1986г. по идея на група студенти, но много бързо е добила популярност и днес вече се празнува по целия свят.

От какво имаме нужда или ползата от прегръдките Автор - Вирджиния Сетайър

image

Имаме нужда от 4 прегръдки дневно, ~ за да оцелеем.
Имаме нужда от 8 прегръдки на ден,
~ за да поддържаме добрата си форма.
Имаме нужда от 12 прегръдки всеки ден,
~ за да растем.

Да прегръщаш е здравословно:
~ Прегръдките помагат на имунната система; ~ Правят те по-здрав; ~ Лекуват депресията; ~ Намаляват стреса; ~ Помагат ти да заспиш по-лесно; ~ Въодушевяват; ~ Подмладяват; ~ Нямат никакви странични ефекти; С една дума, прегръдките са вълшебно лекарство!

Да прегръщаш е напълно естествено:
~ Екологично чисто; ~ С естествена сладост; ~ Без пестициди; ~ Без консерванти; ~ Без изкуствени съставки; Прегръдките са 100 % здравословни!

Прегръщането няма никакви недостатъци:
~ Няма подвижни части, които се износват; ~ Няма батерии, които се изтощават; ~ Няма нужда от профилактични прегледи; ~ Има ниска консумация и висока производителност на енергия; ~ Няма инфлационни процеси; ~ От него не се напълнява; ~ Няма месечни вноски; ~ Не са необходими застраховки, защитено е срещу кражба;
~ Не се облага с данъци;
~ Няма замърсяващи ефекти;
А най-хубавото от всичко е, че има 100-процентова възвращаемост!


http://www.pozitivnoto.info/2010/08/pregrudkata-vulshebno-lekarstvo.html 
 
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

"АЗ  МИНАХ МНОГО ПЪТИЩА ПО ТАЯ ПРЪСТ.

НАУЧИХ МНОГО МЪДРОСТИ.

НО ДОСЕГА НЕ СЪМ ОТКРИЛ НИ ПО-ДОБРА,НИ ПО-ДЪЛБОКА МЪДРОСТ

ОТ МЪДРОСТТА ДА БЪДЕМ НЕЖНИ!"

Добри Жотев








Гласувай:
11



1. neprosvet - Топла прегръдка и хубав ден, Strannica!:)))))
21.01.2012 14:24
---------------------------------
цитирай
2. анонимен - И да няма
21.01.2012 14:28
мечешки прегръдки! )))
цитирай
3. strannica - :)
21.01.2012 16:27
Благодаря ви! :)
Бъдете прегръщани и прегръщайте! :))
цитирай
4. divna8 - И от мен, една топла прегръдка :)...
21.01.2012 16:31
И от мен, една топла прегръдка :):):)
цитирай
5. strannica - :)
21.01.2012 16:39
divna8 написа:
И от мен, една топла прегръдка :):):)


И от мен една за теб! :)
И още много прегръдки ти желая! И не само днес!))
цитирай
6. syrmaepon - много,много прегръдки
22.01.2012 09:38
и от мен

http://www.youtube.com/watch?v=hN8CKwdosjE
цитирай
7. panazea - Радвам се ! Сега ни е паднало да се попрегръщаме !
22.01.2012 12:36
С прегръдката казваш на човек: Ти не си сам . Аз съм с теб . Стоя до теб , пазя те и ти желая доброто . Затова ти ще преуспееш . Защото имаш човек до теб.
С прегръдката предаваме цялата топлина , енергия и любов , на която сме способни.
Затова не ги пестете. Другите имат нужда от нас.
цитирай
8. strannica - Пак разкошен клип си ми намерила! :)
22.01.2012 13:41
syrmaepon написа:
много,много прегръдки и от мен

http://www.youtube.com/watch?v=hN8CKwdosjE


Връщам ти всяка твоя прегръдка))
цитирай
9. strannica - Прегръдка за теб! :)
22.01.2012 13:42
panazea написа:
С прегръдката казваш на човек: Ти не си сам . Аз съм с теб . Стоя до теб , пазя те и ти желая доброто . Затова ти ще преуспееш . Защото имаш човек до теб.
С прегръдката предаваме цялата топлина , енергия и любов , на която сме способни.
Затова не ги пестете. Другите имат нужда от нас.

цитирай
10. panazea - И за теб , Страннице !
22.01.2012 18:32
Сега съм усмихната !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500715
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985