Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2010 22:02 - Знаменитият писател Виктор Суворов смята убития в Лондон български журналист Георги Марков за свой брат
Автор: strannica Категория: Политика   
Прочетен: 3004 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 20.10.2010 08:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Откъс от интервю на Виктор Суворов, публикувано на 12 октомври 2010:
 
Ние избягахме на 10 юни 1978-ма, а на 7 септември същата година тук, в Лондон, беше убит Георги Марков... 
...
Георги Марков са го убивали така, че никой нищо да не заподозре, обаче не са взели предвид  това, че тук все пак е страната на Шерлок Холмс, Агата Кристи и Джеймс Бонд. В която и да е друга страна нямаше да разровят и да намерят, а тук — моля! 
...
 По негласни канали британците съобщили на съветските товарищи, че такова нещо тук, в Англия, няма да позволим! Не знам в някоя друга страна как биха се отнесли към подобни акции , но англичаните много ясно са казали: у нас такива неща не минават!

Това е било вече предизвикателство за тяхната професионална гордост и достойнство — както искаш го наречи, затова те с цената на всичко се стремяха да предотвратят  евентуални нови покушения. Затова и нашият живот: моят, на Таня и на децата — беше сложен и в смисъл, че нас тогава много плътно ни охраняваха. Казвах им:«Ама на мен не ми трябва...», а те: «Бе тебе дявол те взел, но нека те да видят, че с нас шега не бива. Ние охраняваме тук не теб, а нашата британска гордост — на първо място!»

Георги Марков аз го смятам  за свой брат, който ме е заслонил с тялото си (ако мен ме бяха нарочили пръв, тогава — край!).




Гласувай:
9



1. slavimirgenchev1953 - "Ледоразбивачът" на Суворов
20.10.2010 09:29
ми разкри много истини. Да не говорим за "Аквариум". Съветският съюз, КГБ, болшевизмът - това са символите на Злото в чист вид. Проклети да са навеки!
цитирай
2. strannica - ...
20.10.2010 09:58
Времената се менят...Злото си има други символи - приемници на предишните.
Не знам за 70-те - 80-те години как са охранявали, но през 2006 пак в Лондон(!) беше отровен Литвиненко. Британците пак се раздвижиха след дъжд качулка.

http://www.annews.ru/news/detail.php?ID=109512

Колкото до Суворов - нямам думи за коментар...Просто трябва да се чете, да се мисли, да се правят изводите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strannica
Категория: Други
Прочетен: 1500685
Постинги: 440
Коментари: 1501
Гласове: 8985