Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2013 06:26 - Правилен ход на ГЕРБ
Автор: larryone Категория: Политика   
Прочетен: 13574 Коментари: 63 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Прочетох новина от сайта на БТВ,която гласи: "ГЕРБ внесе предложение за увеличение на парите за майките" и ми хрумна следното - това е правилен ход от страна на ГЕРБ - да натиснат социалистите да си изпълняват предизборните обещания още от първия ден.Затова им предлагам и да не се ограничават само с парите за майките.Те разбира се са много важни,но след това трябва да се започне:  създаване на 250 000 работни места,рестартиране на поекта АЕЦ -Белене,борба срещу монополите,по-високи пенсии,за по-ниска цена на тока,подобряване на условията пред бизнеса,намаляване на младежката безработица и така точка по точка.Нали са по-доброто управление? Ден след  ден,"технократите" на Станишев (пардон на Орешарски),трябва да бъдат натискани да изпълняват програмата си. Трябва да бъдат карани да работят,а това комунистите го мразят най-много от всичко.Така току-виж тази стратегия освен възпитателен ефект върху членовете на БСП взело,че "пооправило" и положението в държавата.Ще е много лошо,ако за пореден път обаче се окаже,че обещанията са едно,а реалността друго.



Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. savakotev - И аз все чакам социалистите да из...
24.05.2013 11:52
И аз все чакам социалистите да изпълнят поне едно свое предизборно обещание, но нещо не става. Cамо си чакам. Част от народа обаче не се уморява да чака щом отново влязоха в парламента.
цитирай
2. kito - добре де
24.05.2013 13:23
Герб защо не помислиха по въпроса, когато му беше времето?
цитирай
3. prostboko - Няма ли най-после да закрият ГРОБ. Според мен никой не ги харесва.
24.05.2013 14:29
цитирай
4. kbalenciaga - "Герб защо не помислиха по въпроса, когато му беше времето?"
24.05.2013 14:44

ГЕРБ не са създадени като организация, за да мислят и да вземат решения.
ГЕРБ са слуги, марионетки на Червените олигарси и изпълняват всички техни нареждания.
цитирай
5. marystaneva - Току-виж тази стратегия, освен възпитателен ефект върху всички политици, взела че пооправила и положението в държавата."
24.05.2013 14:58
Larryone,
Такае. И би било полезно за държавата.
1. savakotev,
Има да чакаш... Но не мисля че си струва...

2. kito,
Сгрешиха. Или не им стигна времето за всичко... Все тая. Искрено се надявам да са извлекли поуки от грешките си.

3. prostboko,
Според теб може да е така, но според над 1 милион други хора, които гласуваха за ГЕРБ, явно не е... А това беше болшинството от гласувалите.
цитирай
6. marystaneva - Я! Докато пишех, се е появил някакъв хейтър...
24.05.2013 15:01
4. kbalenciaga,
Това сам ли го измисли или "гласовете" ти го пошепнаха?! ;) Добре че днес - заради празника, съм позитивно настроена...
цитирай
7. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
24.05.2013 15:02

Ама какво изпълнение на обещание бе, хора?!

БСП са само по приказките.
Ако имаха навика да изпълняват, хората нямаше все на запад да гледат.


цитирай
8. idealist - :)))
24.05.2013 15:28
Като казвате, Лари, че "Трябва да бъдат карани да работят,а това комунистите го мразят най-много от всичко.", кои комунисти имате предвид? Борисов, Цветанов и Фидосова ли?
Хайде не ме разсмивайте с вашите жалки напъни да представите престъпната клика на ГЕРБ като полезно нещо :)))
цитирай
9. kbalenciaga - marystaneva, ти добре ли си?!
24.05.2013 15:30
Първо влизаш и отговаряш на всеки, все едно това е твой блог?
После някакви гласове те подгонили?



"Като казвате, Лари, че "Трябва да бъдат карани да работят,а това комунистите го мразят най-много от всичко.", кои комунисти имате предвид? Борисов, Цветанов и Фидосова ли?
Хайде не ме разсмивайте с вашите жалки напъни да представите престъпната клика на ГЕРБ като полезно нещо :)))"
+1
цитирай
10. tutankhamon661 - 8. idealist - :)))
24.05.2013 15:45
idealist написа:
Като казвате, Лари, че "Трябва да бъдат карани да работят,а това комунистите го мразят най-много от всичко.", кои комунисти имате предвид? Борисов, Цветанов и Фидосова ли?
Хайде не ме разсмивайте с вашите жалки напъни да представите престъпната клика на ГЕРБ като полезно нещо :)))



Парите били най-опасното изобретение, а?

Вчера твоят постинг за цял ден не достигна 100 посещения, но посред нощ изведнъж му трупнаха 300 отгоре.

Ама знаете да се правите на много "честни", нали?

Ще се избиете за някаква Първа страница и обиждате с лъжи всеки с различно мнение ... обаче парите "не ви интересуват".

Бре, бре! Лицемери!
Tо на приказки и баба знае.

цитирай
11. tutankhamon661 - 9. kbalenciaga - marystaneva, ти добре ли си?!
24.05.2013 15:53
kbalenciaga написа:
Първо влизаш и отговаряш на всеки, все едно това е твой блог?
После някакви гласове те подгонили?



Айде без опити за цензура!
Ако обичаш!

цитирай
12. kbalenciaga - tutankhamon661, спри се с тези ченгесарски методи да отместваш посоката на темата
24.05.2013 16:22

Спри се и да вменяваш пълни абсурдни простотии!
И да не обичаш, пак!

Нито имам права да модерирам в този блог, който е на larryone.
Нито мога да "цензурирам" гласовете в главата на marystaneva.

Какво се правите, че не знаете?!
Нима за вас Боко Тиквата, Фидосова и Цветанов не са слуги на Червените олигарси?



цитирай
13. tutankhamon661 - 13. анонимен
24.05.2013 16:26
анонимен написа:
Тути, мама! СложИ му и на тоя профил модерация, че не мойш са опрай с таа цензура!
Не ги е срам да ти цапат поста тез глупаци!


Да, ако беше мой профилът, щях да сложа модерация. Tакива като теб нямат право да се изказват.

цитирай
14. tutankhamon661 - 12. анонимен - tutankhamon661
24.05.2013 16:28
анонимен написа:
Ти вече се бъркаш с кой ник къде коментираш, Донев! Опрай са, молим та!
Коментираш другите постинги с по колко прочита растат, а не облваш дума за Алкиния?
За четири часа петстотин посещения, рекорд!
А като стана дума, де го рекордния постинг, че не се види дразнителката на Първа?



Коментирай, коментирай!
После марш при Икономиста да се правиш на Tropik-Blogerka-Shao22!

И благодарности от името на Али - пак да я напомпаш и да викаш, че е бил друг!

цитирай
15. tutankhamon661 - 14. kbalenciaga - tutankhamon661, спри се с тези ченгесарски методи да отместваш посоката на темата
24.05.2013 16:38
kbalenciaga написа:

Спри се и да вменяваш пълни абсурдни простотии!
И да не обичаш, пак!

Нито имам права да модерирам в този блог, който е на larryone.
Нито мога да "цензурирам" гласовете в главата на marystaneva.

Какво се правите, че не знаете?!
Нима за вас Боко Тиквата, Фидосова и Цветанов не са слуги на Червените олигарси?



Нещо много комунистически звучиш.
Или още не ти е направило впечатление?

Hе гласове. Цял хор имаш .... пу-пу да не дава Господ!

цитирай
16. tutankhamon661 - 12. анонимен - tutankhamon661
24.05.2013 16:46
анонимен написа:
А като стана дума, де го рекордния постинг, че не се види дразнителката на Първа?


Ммда, няма го. Това доказва двойния стандарт на модераторите.

Като гледам, нищо не казват на Икономиченоткъмакъл - нищо че едни и същи многопрофилници дрънкат празнословия всеки ден.

Пуска два реда правописни грешки на тема "Втората световна война", а отдолу 50 коментара по въпроса "Какво правят другите блогъри".

Аааууччч, колко балансирано и смислено!

А днешният му постинг е гавра с българската азбука и нейните създатели.
Как може НЕГРАМОТНИК да говори за "онези, които не сричат"?
Той не знае нещо толкова елементарно - обръщението се отделя със запетаи - а дрънка за просветителите. Баси перверзията!

И никаква реакция от модераторите!

Окей, скоро няма да има къде да драскаш анонимките си. Xората не са чак толкова слепи, че да не виждат очевидното.


цитирай
17. kbalenciaga - tutankhamon661 и ти май като marystaneva нещо не си добре?
24.05.2013 17:00

Зададох ти конкретен въпрос:

Нима за вас Боко Тиквата, Фидосова и Цветанов не са слуги на Червените олигарси?

Ще отговориш ли на този въпрос, или ще пишеш това, което ти "говорят" гласовете в главата ти.
цитирай
18. larryone - Само да поясня
24.05.2013 17:14
Не съм симпатизант на ГЕРБ - категорично.По скоро клоня към ДСБ,но изборите се стекоха така,че явно няма да бъда парламентарно представен.
БСП нахълтаха и този път в управлението изключително некоректно и агресивно.Използваха "до дупка" дългогодишният си опит,както в манипулирането на избирателите,така и цялата мощ на медиите,че дори и прокуратурата.Успяха да внушат,че априори не ГЕРБ трябва да управляват,а те.Направиха нещо подобно на "Отечествен Фронт" срещу Борисов,включващ всички партии,които имаха нещо общо с изборният процес.Отделно Сергей Станишев успя да "ореве" целият Европейски съюз,представяйки своите проблеми като проблеми на ЕС.То не беше помощ от европейските социалисти,не беше помощ от руските медии.Предполагам,че похарчените за целта средства стигат поне за едно 5% -нтно увеличение на пенсиите.Явно лидерът на ПЕС е категоричен,че само той може да оправи държавата.За това настоявам и аз - да му дадем категорично тази възможност. Това е - ни повече,ни по-малко.

P.S. Че комунистите мразят работата е ясно.Я по-възрастните да си припомнят,кога са видели за последно партиен секретар да работи? Даже,когато на различни "Ленински съботници" телевизията идваше да ги снима,те обикновено вместо да копаят разясняваха ръководната роля на партията.
цитирай
19. tutankhamon661 - 19. kbalenciaga - tutankhamon661 и ти май като marystaneva нещо не си добре?
24.05.2013 17:17
kbalenciaga написа:

Зададох ти конкретен въпрос:

Нима за вас Боко Тиквата, Фидосова и Цветанов не са слуги на Червените олигарси?

Ще отговориш ли на този въпрос, или ще пишеш това, което ти "говорят" гласовете в главата ти.



Това е най-най-най голямата тъпотия, която съм чувал.
Няма да отговарям 100 пъти.

Знам, че тук си дрънкате едно и също по цяло денонощие, но аз имам по-интересни и важни занимания. Та, няма да си губя времето, защото после следва само едно - и аз като вас ще търся кой да ми е "виновен за нещо си".
цитирай
20. idealist - tutankhamon661
24.05.2013 17:47
Злобните ти коментари могат само съжаление към автора им да предизвикат у мен :) Най-жалките блогъри тук са тези като теб - щом кажат на някого, че е комунист и смятат, че вече са защитили ГЕРБ! :))) И дотук свършват аргументите им. А те всичките лидери на ГЕРБ са все комунисти! :))))) Жалка картинка, нали? Та - давай. Пиши, коментирай, бичувай, разобличавай, громи, слугувай...Още малко и ще спрат да ти плащат. Много малко остава :)))
цитирай
21. kbalenciaga - "Знам, че тук си дрънкате едно и също по цяло денонощие, но аз имам по-интересни и важни занимания."
24.05.2013 17:48

ХА-ХА-ХА-

tutankhamon661, как е възможно изобщо да не се усещаш какви ги пишеш???
Те хората не те виждат как дрънкаш едно и също(все едно ти плащат да хвалиш ГЕРБ), и денем и нощем тук в блог.бг, така ли мислиш?

цитирай
22. idealist - larryone
24.05.2013 17:50
Ама комунистът Борисов работи здраво, нали? :))) Дали като пазач на бившия Първи, или като лизач на Доган ефенди и на Царя - здраво работи човекът! И ГРАБи с пълни шепи! :))) А ти си го хвали, продължавай. И лъжи хората, че си Костовист :))) Толкова сте ми прозрачни... :)
цитирай
23. tutankhamon661 - 22. idealist - tutankhamon661
24.05.2013 18:09
idealist написа:
Злобните ти коментари могат само съжаление към автора им да предизвикат у мен :) Най-жалките блогъри тук са тези като теб - щом кажат на някого, че е комунист и смятат, че вече са защитили ГЕРБ! :))) И дотук свършват аргументите им. А те всичките лидери на ГЕРБ са все комунисти! :))))) Жалка картинка, нали? Та - давай. Пиши, коментирай, бичувай, разобличавай, громи, слугувай...Още малко и ще спрат да ти плащат. Много малко остава :)))



Не ми философствай бе, мошеник! Cамо мръсник като теб може да обижда жени, защото имат различно мнение.

1. Обвини Kozme, че е платена, защото пусна няколко политически постинга. А ти като го правиш всеки ден, не си платен, а?! Боклук мръсен!

2. За Мариянка каза, че никой не я знае - и тя била платена.

Абе, Лъжец! Известно ли ти е с колко хора контактува тя? Къде си тръгнал да се мериш с големите бе, Кельо? Cедиш тук, коментирате си с няколко многопрофилници и се вервате, че правите нещо.

Я го виж! Когато се докажеш на друго място и през блога ти минават поне няколко хиляди човека на ден без да си пуснал постинг, тогава ще цвилиш. Cега си едно Нищо. Даже регионална "зведичка" не си.

Ай ся, пак кажи, че Пирло е испанец - да се посмеем!
Егати, имена бърка, ама акъл раздава!

Такива комуняги като теб съсипаха държавата. Няма други да ви носят отговорността. Ясно ли е? Няма!
цитирай
24. tutankhamon661 - 23. kbalenciaga
24.05.2013 18:14
kbalenciaga написа:

ХА-ХА-ХА-

tutankhamon661, как е възможно изобщо да не се усещаш какви ги пишеш???
Те хората не те виждат как дрънкаш едно и също(все едно ти плащат да хвалиш ГЕРБ), и денем и нощем тук в блог.бг, така ли мислиш?



Ама говори си едни и същи копирани и прекопирани глупости. Пука ми за нЕк'ъв профил в нЕк'во сайтче!
Ти си нищо, не разбра ли?
Ееегаааати! Аман от жалки цървуланковци!

Няма вече 1944г. Няма да избивате невинни хора!





цитирай
25. ok3223 - ТУТАНЕ ...бре
24.05.2013 19:07
Що се разпореждаш като хазаин.
Да не сте в една агитка със Станева.
Видяхме какви работници са добрите комунисти, начело с Фидоската, Цуцко и Тиквата. Краднаха и се насраха за последно.
Наистина ви е за последно.
Тепърва има да пеете жални песни по покана на Цацаров.
БСП не е на власт сама ... не е с 121 и + депутати, за да наложи и изпълнява собствената си програма. Не можем да се сърдим за това. Така заповяда народо.
Кабинетът, на практика, е коалиционен, и се подкрепя, при определени условия (явни и неявни) от ДПС и Атака.
Като не изпълнява програмата на една отделна партия, а обща програма, подкрепена от ДПС, БСП и Атака.
Така че, не можем да упрекнем нито една от партиите в коалицията, че не изпълнява собствената си програма.
Това е положението.
Няма как. Народът прати Ванче Костов и неговите отрочета на бунището, където отдавна им е мястото.
Жалко за костовистчетата, блудни синове на България, които ронят сълзи по случай моралната и политическа смърт, на лъжепророка Ванчо Костов(командиро).
Комунистите бивши Тиквата, Цвъцко, Фидоската и 90% от шайката ГЕРБ, която е заредена с такива като цигански юрган с въшки, с нищо не е по - добра от бившите комунисти членуващи в БСП.
Дааааже обратното. Герб е сборище от отпадаъци на всички партии били на власт до днес.
ДОКАТО БСП е еднородна и монолитна партия.
цитирай
26. alegatora - Тази игра на Герб - на дръж ми мъдята - ...
24.05.2013 20:13
Тази игра на Герб - на дръж ми мъдята - не носи нищо позитивно за народеца?
Разбирам Герб да поиска от Бсп да приеме закон против монополите, което реално ще освободи поне 15% от БНП за развитие на дребния бизнес у нас. Това е нещото, което прави дивиденти, вместо чешенето на чужди мъдя.
Иначе, точно този подход - дава ищах за злорадство у хора като Марианчето Станева и Туптън Пъпон166, ама тех що да ги броим?
цитирай
27. vencivaleri1951 - Фапаоне, едно е " помпа" 300 гласа в Блог БГ
24.05.2013 20:39
tutankhamon661 написа:
idealist написа:
Като казвате, Лари, че "Трябва да бъдат карани да работят,а това комунистите го мразят най-много от всичко.", кои комунисти имате предвид? Борисов, Цветанов и Фидосова ли?
Хайде не ме разсмивайте с вашите жалки напъни да представите престъпната клика на ГЕРБ като полезно нещо :)))



Парите били най-опасното изобретение, а?

Вчера твоят постинг за цял ден не достигна 100 посещения, но посред нощ изведнъж му трупнаха 300 отгоре.

Ама знаете да се правите на много "честни", нали?

Ще се избиете за някаква Първа страница и обиждате с лъжи всеки с различно мнение ... обаче парите "не ви интересуват".

Бре, бре! Лицемери!
Tо на приказки и баба знае.



Съвсем друго е помпа с 300 хиляди и един Бог звае колко отгоре на парламентарен вот:))))
цитирай
28. kbalenciaga - tutankhamon661, ей палячо
24.05.2013 20:48
Ти какво си мислиш, че като обиждаш, че ще си прикриеш насрания БОКОТИКВЕНСКИ задник ли?!

"Няма вече 1944г. Няма да избивате невинни хора!"
Да, не е 1944г., а е 2013 г., в която долни отрепки като тебе си позволяват да причисляват свободно мислещи хора като мен към извергите, на които наследниците днес са Червените олигарси.
Червените олигарси на които са марионетки такива като Боко Тиквата, на които ти си слуга!

tutankhamon661, как не те е срам да си позволяваш такива абсурдни обвинения бе боклук долен?!
цитирай
29. tutankhamon661 - kbalenciaga
24.05.2013 21:08

Край, няма да крадеш повече и няма да плюскаш от ръката ми!
И ще пробутваш вулгарността си другаде.
Безполово едноклетъчно!

Ти може да не осъзнаваш, че си комунист, но си точно такъв.

Даже не знам в какъв род да се обръщам към теб.

Аман от самотни, пропаднали нещастници!



цитирай
30. kbalenciaga - tutankhamon661, ти явно тотално си изперкал!
24.05.2013 21:30

"Край, няма да крадеш повече и няма да плюскаш от ръката ми!"
От къде да крада, от каква твоя ръка, ти да не се мислиш за бог, бе тъпак нещастен!?
цитирай
31. tutankhamon661 - kbalenciaga
24.05.2013 21:49

Прибирам паничката с храничката.

Чиба на двора, Дебилисима Кратуна!

цитирай
32. kostadin - Ура за великият мислител!Изобщо ...
24.05.2013 21:53
Ура за великият мислител!
Изобщо не си мислете ,че някой мисли ,как да ни подобри живота.Опитите с надлъгването ще си продължават.Такава е световната система.
Гледайте:
http://www.youtube.com/watch?v=55AdvVbR-Fw
цитирай
33. nab - абе бинтована мумийо,
24.05.2013 22:02
трябва да си мноооого тъп да не разбереш, че никой не харесва боко и компания, а теб те ненавиждат от сърце:)))))))
наясно сме, че всички слугински постинги са написани от теб и твоите стотина клонинга.
по цели нощи се помпаш и си гласуваш, за да имитираш подкрепа за болните напъни на закърнелия ти мозък. въобразяваш си как ще промениш нечие мнение, ама нъцки:)))))))))
тероризираш целия сайт, помпаш откачената гина и вършиш всичко онова, срещу което пишеш инфантилни драматизации. свърши твоето време. и времето на простаците, прочели първа част от трилогията "винету". то аслъ, само дементни пенсионери като теб могат да възхваляват комунизма в открития и прикрития му вид.
аре чупката! вониш на разложено месо, въпреки бинтовете с които си опакован!
цитирай
34. kbalenciaga - tutankhamon661, каква паничка ще прибираш бе помияр!
24.05.2013 22:15

Тази, в която ти сипват помия слугите на Червените олигарси ли?!
цитирай
35. zarenkow - От двете гнусни групи на червените престъпни тикви тикви
24.05.2013 23:39
и тази на Боко по гнусната , по омерзената , по престъпната , по тъпата , по лайняната е естествено червената престъпна селска тъпня. За какво спорите , ако трябва да се избира се избира най малкото зло.
цитирай
36. kbalenciaga - zarenkow, защо повтаряте, отново и отново и отново тази ЛЪЖА?!
25.05.2013 00:04
"За какво спорите , ако трябва да се избира се избира най малкото зло."

Не може да има най малко зло от две марионетни организации, тази на Боко Тиквата и тази на Сергей Станишев, които са ръководени от Червените олигарси!
Това ясно ли ви е?!
цитирай
37. zaw12929 - Вие сте герберче, явно та надзир...
25.05.2013 00:28
Вие сте герберче, явно та надзиравате по бойковски...
"увеличение на парите за майките" ... това е правилен ход от страна на ГЕРБ - да натиснат социалистите да си изпълняват предизборните обещания още от първия ден." а те защо не го направиха- полесно се крадат пари за детски градини
А те оставиха ли 8 милиарда фискален резерв?! По добре да си налягат парцалите а някой ще ги приберат в ареста и ще върнат откраднатото
цитирай
38. larryone - Ама комунистът Борисов работи з...
25.05.2013 05:59
idealist написа:
Ама комунистът Борисов работи здраво, нали? :))) Дали като пазач на бившия Първи, или като лизач на Доган ефенди и на Царя - здраво работи човекът! И ГРАБи с пълни шепи! :))) А ти си го хвали, продължавай. И лъжи хората, че си Костовист :))) Толкова сте ми прозрачни... :)


Сергей Станишев нарече Борисов "кадрова грешка на БСП".По изключение съм съгласен с него.Ако прочетете написаното внимателно,ще забележите,че хвалби по отношение на Борисов не съм писал.Бъдете коректен.
цитирай
39. larryone - Вие сте герберче, явно та надзир...
25.05.2013 06:09
zaw12929 написа:
Вие сте герберче, явно та надзиравате по бойковски...
"увеличение на парите за майките" ... това е правилен ход от страна на ГЕРБ - да натиснат социалистите да си изпълняват предизборните обещания още от първия ден." а те защо не го направиха- полесно се крадат пари за детски градини
А те оставиха ли 8 милиарда фискален резерв?! По добре да си налягат парцалите а някой ще ги приберат в ареста и ще върнат откраднатото


Уважаеми zaw 12929,
нали не се притеснявате,че харесваната от вас партия няма да се справи? Ще бъде жалко и нечестно ако стане така,особено по отношение на възрастните хора,които традиционно я подкрепят.Противно на приетото в България,обещанията трябва да се спазват.Особено тези дадени от политици,защото засягат много хора.Затова няма нищо лошо,спечелилите изборите да бъдат накарани да изпълнят програмата си.
И не ми вменявайте принадлежност към ГЕРБ - одобрявах намеренията им да строят и нищо повече.Нещата,които у тях не ми харесват са същите,поради които не харесвам и БСП.
цитирай
40. larryone - Ако позволите и моето мнение
25.05.2013 06:20
Някой по-горе беше написал,че няма да управлявала БСП,а коалиция.Така де коалиция,ама между кои - между БСП и ДПС (което пак значи БСП,но на турски).За Атака никой не може да е сигурен.И тъй като у нас се доказа,че когато само една партия държи властта,нещата отиват на зле (спомнете си правителствата както на Луканов и Виденов,така и това на Костов,а сега и Борисов),смятам активният контрол за наложителен.Това е,което считам за правилно и тази теза защитавам.
цитирай
41. galinbalin - Според мен
25.05.2013 06:23
никой не го ебат майките...
цитирай
42. tutankhamon661 - kbalenciaga - nab
25.05.2013 08:50

Сега вече се издаде - деактивираните профили са запазена марка.
Като се натискаш на по-млади, няма да се подмладиш.

От други профили ме каниш на по бира и очакваш да стане. Ееее, нема да стане!
Hа някои даже си разправяла, че ме познаваш - бил съм "пъпчив пубер". Xа-ха, двете крайности! Tова е "смисленото" ти занимание, а?

Ще си останеш все толкова проста!
И никога няма да се запознаем! Да, да, не искаш .... от този профил. А от други строши клавиатурата да ми се подмазваш.
цитирай
43. tutankhamon661 - larryone
25.05.2013 08:51

Няма смисъл да обясняваш. Свикнали са да отричат очевидното.
Това са пропаднали боклуци, които целодневно са тук и търсят кой да е виновен за житейските им неуспехи.

Нали видя лайното Idealist. Hеговите "аргументи" са, че всеки с различно мнение е платен. По-нагоре посочвам две блогърки, плюс мен и теб - само на този постинги сме четирима. А той, че е по-активен от четиримата, взети заедно, не го прави платен /!!!!/. При такава стряскаща липса на обективност какво повече да ти обяснявам за него?

Точно на тези няма смисъл да обясняваш истината - не се интересуват от нея. Искат само едно - други да работят, по техните правила и в крайна сметка да разделят ..... чуждото. Чист, мръсен комунизъм!
цитирай
44. ok3223 - Ама сте неразумни
25.05.2013 11:51
Герберчета, прости клонинги на супер простака Боко Тиквата.
Не разбрахте, защо днес Станишев не е министър председател.
При тази разгромена държава оставена от Боко Тиквата и ГЕРБ, когато хора се палят от бедност, бюджета е опоскан и държавата пред фалит,паре нема за нищо; болници пред фалит, за образование,безработните са над 500,000, резерва е ликвидиран и пр. и пр. Решаването от раз на проблеми натрупани от Герб е невъзможно, иска време, години даже.Затова днес кабинета се оглавява от камикадзето Орешарски. Който ще се опита да реши поне част от проблемите, ще реши някои от тях, много няма да може по понятни причини. Липси на ресурс, на време, на пари, на подкрепа от определени среди, на явен или скрит саботаж, защо не и на допуснати грешки и т.н и т.н.
При провал на кабинета на Орешарски, който при това положение тежко е предвидим и възможен.
РЕЗЕРВНИЯТ ЕКИП, РЪКОВОДЕН ВЕЧЕ ЛИЧНО ОТ С.Станишев, ще влезе в действие и ще замести кабинета Орешарски.
Неговата задача ще е по лека.Някои от тежките проблеми са решени,други от най-тежките дефинирани и ясно обозначени,което улеснява решаването им.
Общата икономическа картина ще е ясна и задачата на втория екип оглавяван от Станишев, за решаването на най-трудите проблеми на правителството и БГ значително улеснена.
Като с това и шанса на правителството на Станишев да е успешно са увеличени значително.
В това е и целта на рокадата Орешарски - Станишев.
цитирай
45. ok3223 - Тутанчо бабин
25.05.2013 12:02
ама ти инструктор на екипа от платени писачи герберасти ли си станал. Току учиш, инструтираш, съветваш, поучаваш ...Оно не лесна работа. Ама занаят, доходен е, нали.
Значи са те повишили най-после. Честито,честито бабин, до не илядиш, хей че стая лошо.
ОЩИ ИЛЯДО ТУТАНИ ... МЪНИ, МЪНИ.
Стая ептен лошо.
Да ни пази Сатаната от такаваз биля.
цитирай
46. kbalenciaga - tutankhamon661, колко си прост, колко си жалък, та няма на къде повече!
25.05.2013 12:14

"От други профили ме каниш на по бира и очакваш да стане. Ееее, нема да стане!"
Това ли ти говорят гласовете в главата ти, бе помияр бесен?!

Друго какво ти говорят тези гласове?
Че вече не си долен бокотиквенски помияр, а си станал принц?! ХА-ХА-ХА-

цитирай
47. zarenkow - Що за идиот трябва да си за да
25.05.2013 12:22
смяташ неправилно предложение увеличението на майчинските и други социални потребности. Много ли ви се виждат Българите, още ли трябва да намаляват. Колко писане само , колко тъпи анализи за нещо очевидно правилно. Ами глупостта няма край, особено в България, когато е гарнирана с претенция за интелект. С нетърпимоста и агресивноста е вече абсурда Българистан. Тука непрекъснато се говори за крадците Герб , ами дайте факти, конкретно, така както ги има за Батко и Братко , Цанков Камък, огледалата в Кърджали и т.н. или предложете конкретно реалния възможен и най малко вреден избор. За съжаление момента е такъв , старата мръсница бкп с новото име бсп отново прецака всички с помоща на доволен разбира се. Да ти писне от тъпанари, на всяка крачка .
цитирай
48. tutankhamon661 - ok3223
25.05.2013 12:30

Пише се хазЯин.

Тичай да поправиш и после да кажеш, че си измислям - нарочно не го копирам.

цитирай
49. tutankhamon661 - kbalenciaga
25.05.2013 12:34

Видях какъв профил си направила.

А колко не си ми писала лични съобщения, знаеш много добре.
И занапред ще търсиш кой да те "прасне". Няма да съм аз.

Освен теб има още няколко недоклатени лелки и всички до една се подмокряте като ви пишат лични съобщения.

Отричай, отричай! Знае сееее .... ха-ха!




цитирай
50. kbalenciaga - tutankhamon661, абе мастийо долна
25.05.2013 13:35

Продължават да ти говорят гласовете, в болната ти бокотиквенска кратуна!?
Ясно е , че ходиш да се праскаш с гербаджийските помияри като разпрана.
Ама защо не схванеш най накрая, че отдавна си опротивяла на всички нормални хора в това интернет пространство?!
Чиба, дей, ба и мастия ти долна! Чиба от тука!
цитирай
51. zarenkow - Алоу , боклуците
25.05.2013 14:02
защо очаквате , че някой трябва да ви търпи вонята. Ами насирайте си се в своите си блогове.
цитирай
52. tutankhamon661 - kbalenciaga
25.05.2013 14:30

Ха-ха! Пак копираш.
Давай!

цитирай
53. kbalenciaga - tutankhamon661 смешно ли ти е?
25.05.2013 14:49

Че слугите на Червените олигарси гербаджиите, намалиха драстично помията за помияри писачи като тебе?!
Смешно ли ти е?

Защо не се смееш сега а?
цитирай
54. ok3223 - Миси, плава си
25.05.2013 19:39
Глешка клавишна ...место я, а, нали са близки съседи.
Винаги съм знаял, че си дърта мастия.
Само такава може да държи такъв гаменски език, и да защитава така храбро и гнусно двукрака свиня, като Боко Банкянски.
Ако ти плащат добре е някакво оправдание.
По-добре такава помиярска работа, ако имаш семейство и деца, отколкото да си безработна и децата да ходят гладни и боси.
Само с това бих оправдал в известна степен "работата" ти в блог.бг.
Меси за поплавката ...
цитирай
55. difcho - Палачинката вече се обърна!
26.05.2013 10:12
След поредния призив от страна на медиите да разберат повече за "Плана Орешарски" , дойде и отоговора - "Ние не можем да изпълним всички обещания,тъй като трябва да имаме 51% от гласовете на избирателите" (по спомен го цитирам).
ЧЕСТИТО НА ВСИЧКИ КОИТО ПОВЯРВАХА НА ПОРЕДНИТЕ НИ УПРАВНИЦИ

Нищо добро не чака българина , който се е осъзнал вече е зад граница.
цитирай
56. tutankhamon661 - kbalenciaga
26.05.2013 10:16

О, аз се чудя защо вчера толкова пъти влезе в блога ми, пък ти пак си дрискала ароматно.
Действай и отричай фактите! Много полза ще имаш.



цитирай
57. kbalenciaga - tutankhamon661 ей дрисък жалък
26.05.2013 16:52

Какво да отричам, че си долна отрепка ли?
Или ти ще го отречеш?
Тогава по малка долна отрепка ли ще станеш?
Не?
Е тогава защо скимтиш, като наритан помияр в блога си, че не си бил чак толкова долна отрепка, като се вижда от всички какъв си долен помияр?

А фактите са, че гербаджиите ви намалиха помийката...
Ама чакай, потрай още малко... повече хора да разберат какви сте, и какви ги вършите...
Е ТОГАВА ЩЕ ВИДИШ ФАК-ТИТЕ!
Потрай малко...
цитирай
58. marystaneva - Няма да ви отговарям поименно... Сами ще се разпознаете.
27.05.2013 11:22
Дали сте червени или тъмносини комунисти, все е тая... Ограничени дебели чугунени глави... /Не се отнася за автора и за тези, които са демократи и се отнасят толерантно към чуждото мнение, дори когато не съвпада с тяхното./
Аз не отговарям, а разговарям с хората. Ако собственикът на блога има нещо против, може да ми го каже и да спра. Ако поиска, дори няма да влизам тук. Но трябва да ми го каже той, а не сульо и пульо.
Ако поне веднъж вместо да мразите, се опитате да разсъждавате, ще ви светне, че не е вярно, че никой не харесва ГЕРБ, след като отново са първа политическа сила. Не ги харесват някои от вас и обкръжението ви. Но има много други, които ги предпочитат пред останалите. Също такане е вярно, че ГЕРБ са марионетки, слуги и т. н. на червените олигарси. Ако беше така, нямаше да ги мразят толкова... Когато се обвинява някой в престъпление, са нужни факти и доказателства - не е достатъчно просто да си мислиш така... За БСП и ДПС факти колкото искаш... За ГЕРБ - само приказки... Виждате че и Лечков го оправдаха, независимо от злостната кампания, която му бяха спретнали. Единствено Миро Найденов май се е издънил - случва се, но ще си носи последствията...
Колкото до обещанията за раздаване на пари - на майки, деца, баби и дядовци и т. н., както и до хилядите нови работни места в непроизводителната администрация /няма къде другаде/, бюджетът накрая ще се издъни. Няма откъде да дойдат толковапари, освен ако не ни загробят с нови заеми. Както вероятно ще направят с АЕЦ "Белене"... И после всички ще викаме "Олеле... Какво стана?!" Ама ще бъде късно... :(
цитирай
59. zarenkow - Не става дума за харесване или не,
27.05.2013 11:51
не става дума и за омраза. Омразата си е проблем на мразещия. Става дума за духовна, морална и не на последно място материална до ниво на оцеляване и възпроизвеждане на нацията безисходица. Алтернативата в момента е БСП или ГЕРБ. Даже е трудно да се каже алтернатива. Все пак по малката мафия ГЕРБ е за предпочитане. "За ГЕРБ - само приказки" , ами това не е вярно. Лъсна подкрепата за и от монополите с първоначалната подкрепа на проекта Белане, Лукойл, Мишо бирата и всички монополи в БГ за сметка на всички в БГ. Въпреки , че сме с най срамно ниски доходи в ЕС сме на второ място по продължаващото снижаване. Избрали сме откровен, посочен от всички държави бандит за фаворит в политиката ни, факти за това колкото искаш. "И после всички ще викаме "Олеле... Какво стана?!" няма да е после , сега е .
цитирай
60. larryone - не става дума и за омраза. Омразата ...
27.05.2013 15:17
zarenkow написа:
не става дума и за омраза. Омразата си е проблем на мразещия. Става дума за духовна, морална и не на последно място материална до ниво на оцеляване и възпроизвеждане на нацията безисходица. Алтернативата в момента е БСП или ГЕРБ. Даже е трудно да се каже алтернатива. Все пак по малката мафия ГЕРБ е за предпочитане. "За ГЕРБ - само приказки" , ами това не е вярно. Лъсна подкрепата за и от монополите с първоначалната подкрепа на проекта Белане, Лукойл, Мишо бирата и всички монополи в БГ за сметка на всички в БГ. Въпреки , че сме с най срамно ниски доходи в ЕС сме на второ място по продължаващото снижаване. Избрали сме откровен, посочен от всички държави бандит за фаворит в политиката ни, факти за това колкото искаш. "И после всички ще викаме "Олеле... Какво стана?!" няма да е после , сега е .


А като изберем бандити сочени не от всички държави,а само от някои по-добре ли е? Защото нищо не изключва възможността,после пак да викаме "олеле...Какво стана?"
цитирай
61. zarenkow - Не , ние отдавна викаме олеле,
27.05.2013 16:16
не сме спрели и за миг. Който и бандит да изберем е зле. Отдавна сме в хватката на бандити, т.е. винаги сме били. За съжаление казвам, че най малко вредния за момента избор е този на Герб, защото двата октопода могат и взаимно да се отслабят. Въпреки, че не вярвам в това тъй , като всеки от тях, ако имаше наистина желание щеше да смачка другия, когато е имал възможност. Жалко е за всички ни които сме поставени пред избора на мафиоти, жалко за общество с елит от мафиоти и псевдо интелигенция (работническо селска ), резултат от всеобщата търпимост към това и липса на достойнство. Тъжна работа.
цитирай
62. marystaneva - Грешките на ГЕРБ са си грешки на ГЕРБ.
27.05.2013 16:58
Платиха си за тях с подаването на оставката. Признаха си ги и поискаха прошка. Надявам се да са се поучили от тях и да не ги повтарят. Ако някой е вършил престъпления, също трябва да си понесе отговорността. Ако някой - дори сам да не е престъпвал закона, но и не е упражнил контрол върху този, който е вършил престъпления, както и ако е допуснсал да го свързват с него, то този някой днес навярно съжалява... И се надявам следващия път да не е толкова доверчив...
Имаше грешки, имаше и лутане, но имаше и много свършена работа.
Първоначалната подкрепа за проекта "Белене" беше, за да не се се загубят дадените до момента пари и докато се види дали ще се появи стратегически инвеститор и каква би била реалната цена. Но в крайна сметка беше взето правилното решение. На "Лукойл" на два пъти им се взимаше лицензът, но съдът им го връщаше. И все пак бяха принудени да си поставят измервателни уреди. За Мишо Бирата беше признато публично и повече не беше допусната подобна грешка. ГЕРБ се учеха в движение... За съжаление - учеха се от грешките си. Млада партия с амбициозен ръководител, но без политически опит и без банка с проверени кадри... И въпреки това направиха много добри неща, полезни за страната и за обществото. И тези неща останаха за нас, за обществено ползване - виждаме ги, ползваме ги... Като си помисля... Ако всички, управлявали страната преди ГЕРБ, бяха направили по толкова, как ли щеше да изглежда България днес?

Грешките на ГЕРБ са си грешки на ГЕРБ. Но за своите грешки ще трябва да плащаме ние...
цитирай
63. larryone - Платиха си за тях с подаването на ...
27.05.2013 17:38
marystaneva написа:
Платиха си за тях с подаването на оставката. Признаха си ги и поискаха прошка. Надявам се да са се поучили от тях и да не ги повтарят. Ако някой е вършил престъпления, също трябва да си понесе отговорността. Ако някой - дори сам да не е престъпвал закона, но и не е упражнил контрол върху този, който е вършил престъпления, както и ако е допуснсал да го свързват с него, то този някой днес навярно съжалява... И се надявам следващия път да не е толкова доверчив...
Имаше грешки, имаше и лутане, но имаше и много свършена работа.
Първоначалната подкрепа за проекта "Белене" беше, за да не се се загубят дадените до момента пари и докато се види дали ще се появи стратегически инвеститор и каква би била реалната цена. Но в крайна сметка беше взето правилното решение. На "Лукойл" на два пъти им се взимаше лицензът, но съдът им го връщаше. И все пак бяха принудени да си поставят измервателни уреди. За Мишо Бирата беше признато публично и повече не беше допусната подобна грешка. ГЕРБ се учеха в движение... За съжаление - учеха се от грешките си. Млада партия с амбициозен ръководител, но без политически опит и без банка с проверени кадри... И въпреки това направиха много добри неща, полезни за страната и за обществото. И тези неща останаха за нас, за обществено ползване - виждаме ги, ползваме ги... Като си помисля... Ако всички, управлявали страната преди ГЕРБ, бяха направили по толкова, как ли щеше да изглежда България днес?

Грешките на ГЕРБ са си грешки на ГЕРБ. Но за своите грешки ще трябва да плащаме ние...


Права сте.Винаги е приятно да прочетеш интелигентно мнение.Стана ясно едно: който и да се опита да играе срещу БСП и руските интереси у нас,трябва винаги да има едно наум - каква атака го очаква.Не съм сигурен,че Борисов беше преценил правилно точно този факт и не повтори гафа на Костов от миналото, подценявайки БСП.А от тази партия са злопаметни и не прощават.
цитирай
64. marystaneva - Има разлика. Костов не подцени БСП, а се заигра с тях.
27.05.2013 19:00
Самият Драгомир Драганов го каза тази неделя: "Костов е човек на Луканов. Когато аз предложих Костов за съветник на Георги Атанасов, Луканов ми каза: Остави го, той си е мой" и го научи да краде. След което цялото СДС започна да краде" - каза проф. Драганов в предаването "Всяка неделя" при Кеворкян.

http://www.cross.bg/kostov-lykanov-chovek-1361618.html#ixzz2UVYsnsO5

И Евгений Михайлов го каза: "Костов на думи е антикомунист, но с действията си винаги е обслужвал БСП. Не бяха отворени досиетата, нямаше осъдени, приватизацията обслужи червените барони. В това е личната обида на хората - че на СДС започна да се гледа като на келепир, на спестовна касичка, а идеалите бяха забравени."

http://pressadaily.bg/publication/6717-%D0%95%D0%B2%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2:-%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2-%D0%B8-%D0%9B%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8F%D1%85%D0%B0-%D0%BE%D0%B1%D1%89-%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-96%D1%82%D0%B0

И много други хора са го казвали - живи са и продължават да го твърдят: Желю Желев, Петър Бояджиев, Едвин Сугарев, Кольо Парамов...

При Борисов беше различно. Той отказа да играе заедно с тях, спря им много от кранчетата, но ги подцени... А те наистина не прощават. Дано да си е научил урока. Ако и сега не го научи, ще затрие ГЕРБ. А проектът си струва!
Между другото, днес се разбра и коя е била "къртицата" /или една от къртиците/, успяла да достигне много високо ниво по време на управлението на ГЕРБ - Цветлин Йовчев... Ето това е подценяване или недооценяване както на БСП, така и на сигурността - както собствената, така и на държавата...

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/05/27/2069418_koi_e_cvetlin_iovchev_-_predlojen_za_vutreshen_ministur/

А да се разговаря с интелигентни хора винаги е приятно, дори не винаги да сме на едно и също мнение. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: larryone
Категория: Политика
Прочетен: 403717
Постинги: 176
Коментари: 727
Гласове: 630
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031